slashuptheband's avatar

Doctor Who Series 5 Wallpaper

301 Favourites
19 Comments
25K Views
Dimension: 1280x800

Disclaimer: I do not own the images used.

Recently got into Doctor Who :) and am enchanted with Series 5, despite all the bullshit on falling ratings. Heck, even I watch the episodes online.

Its not that good, because this is the first time I gave Photoshop a shot and it took me a damn long time to even finish such a simple wallpaper.

It has one of my favorite quotes from Matt Smith's doctor of all time, taken from episode 4, Time of Angels.
IMAGE DETAILS
Image size
1280x800px 172.69 KB
Published:
© 2010 - 2020 slashuptheband
Comments19
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Devin-Trinidad's avatar
Eleven has got the best speeches. 
jenaizaki's avatar
epic ASDGGFHFGHKJL!!!!
Arrowman64's avatar
When I heard this line, I was like "shit just got real."
spudzilla's avatar
ZaneDoctorWhoPokemon's avatar
What the heck did I just type!
ZaneDoctorWhoPokemon's avatar
OfficialAppleJack's avatar
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
JordiPie55's avatar
I loved this part. One of my favorite things Matt Smith has ever said. I saw this on a mug on ebay, by the way ^^
Ponds11Who's avatar
nikky5757's avatar
I just finished bossing my way through the series in 9 days and I think that's just about Matt Smith's most badass moment so far. =D
GirWuzHere's avatar
It's actually very good for a first time photoshopper I'm sure I'd bring a bad name to doctor who wallpapers if i tried lol.
MidnightMoon102's avatar
im currently obsessed and i need to stop XD i like it, its awesome!!! I watch them online ALL the time..actualy ive been doing that all day...yea i agree series 5 is awesome haha
slashuptheband's avatar
I KNOW! Everytime someone makes me watch some god awful thing on the telly I just close my eyes and the Doctor Who title sequence miraculously plays in my brain!

We are obsessed, no?
MidnightMoon102's avatar
haha i dreamed about it last night, but that could be from watching it 7 hours strait :)

yeah, we are!!
Zoe-the-Pink-Ranger's avatar
Love that quote, though his big speech in 'The Pandorica Opens' is even more epic :)
slashuptheband's avatar
Yeah! I am rabid over Doctor Who these days. Can't wait another year for the next season.
Zoe-the-Pink-Ranger's avatar
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In