Shop Forum More Submit  Join Login

Mature Content

This content is intended for mature audiences.


or, enter your birth date.*


Month

Day

Year*
Please enter a valid date format (mm-dd-yyyy)
Please confirm you have reviewed DeviantArt's Terms of Service below.
* We do not retain your date-of-birth information.
Because, today, we celebrate :iconlightningryu: *LightningRyu's birthday ^_____^ So why not give her a gift she can never forget? XD;;;; Hot lesbic action, Seel + skifi fanservice for her! Yay!

And, since it's her first lesbian birthday party, she doesn't know how to behave.... we better teach her to not sit on the cake! o____O;;

HAPPY BIRTHDAY, BLITZDLER :heart:
(You will have a hard work later, dealing with grumpy Prost! XD;;; )



"Blitz" (c) :iconlightningryu: *LightningRyu
"Prost" (c) :iconpr0stsh0cker: !Pr0stSh0cKeR
"Seel" and lineart (c) :iconseel-dingo: *seel-dingo
"skifi" and colorwork (c) :iconskifi: ^skifi
Add a Comment:
 
:iconcaseydecker:
CaseyDecker Featured By Owner Apr 1, 2015  Hobbyist Artist
This birthday-themed picture you've done of these characters looks very nice. ;)
Reply
:icondarkscorptress:
DarkScorptress Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Writer
My birthday passed and I didn't have any Lesbians over. :( Next year.
Reply
:iconblackclip1:
Blackclip1 Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Artist
Yeah uh, i'll take slice of that B-)
Reply
:iconstenfox:
StenFox Featured By Owner May 22, 2012  Hobbyist General Artist
Soooo kyoot. This will be the one I fave so I may come back and drool over more of your works! You are amazing .D.
Reply
:iconferalbeth:
FeralBeth Featured By Owner Feb 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
hehe i wanna help :)
Reply
:iconzebadjuju:
zebadjuju Featured By Owner Dec 30, 2010  Hobbyist General Artist
i want a birthday just like that, but replace the green girl with me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDXD
Reply
:iconkeofoxglove:
keofoxglove Featured By Owner Dec 27, 2010
gah! this is so adorable!
Reply
:iconisaac52:
isaac52 Featured By Owner Feb 10, 2009
EW... just no.
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Feb 11, 2009
Then it will be no
Reply
:iconcharlieorangekitsune:
CharlieOrangeKitsune Featured By Owner Oct 31, 2008
I know :iconseel-dingo: From FurAffinity. he's very popular :3
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Oct 31, 2008
In fact, he is ^^ *agrees*
Reply
:iconchimchi-the-ticoon:
Chimchi-the-Ticoon Featured By Owner Oct 22, 2008  Student Traditional Artist
lol this is a nice present. XD I found the little thing in the corner hilarious :rofl:
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Oct 27, 2008
Hahahaha, that boy is the birthday girl's boyfriend, I bet he's feeling very jealous XD;;;
Reply
:iconchimchi-the-ticoon:
Chimchi-the-Ticoon Featured By Owner Oct 28, 2008  Student Traditional Artist
:lmao: he probably is, his eyes are gleaming! lol
Reply
:iconweisswinddragon:
WeisswindDragon Featured By Owner Jul 13, 2008
^^ he he , se ven muy lindas :D
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Jul 19, 2008
En realidad lo son ;D
Reply
:iconweisswinddragon:
WeisswindDragon Featured By Owner Jul 19, 2008
Sip ^^
Reply
:iconcheerbearsfan:
CheerBearsFan Featured By Owner Jun 23, 2008
I sure do wish I was at that birthday party. Those girls are having a lot of fun!
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Jul 2, 2008
LMAO, maybe next year we need to distribute entrance tickets or something ;D
Reply
:iconukuku:
ukuku Featured By Owner Jun 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
nice pic and draws
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Jun 18, 2008
Thank you very very much! ^^
Reply
:iconspookytrap:
SpookyTrap Featured By Owner Jun 18, 2008  Hobbyist General Artist
oh im sad now. i kept looking at this one forevur...and i didnt comment on it. for shaaame *sits in a dark corner* DX i luv the way this is drawn and colored. i want to hug zem all. x3

and my tummy is talking.. it sayz...CAKE : O *favz*
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Jun 21, 2008
Well, better late than never, don't you think? ^^ I'm glad you liked it!
Reply
:iconinknpaper:
InknPaper Featured By Owner Jun 10, 2008
This is an amazingly cute picture.

Oddly, it makes me want cake now, hahaha

And fem Skifi looks so darn cute, nice work as always :)
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner Jun 10, 2008
The birthday cake is already over, but we can bake a new one for you :3
Reply
:iconinknpaper:
InknPaper Featured By Owner Jun 10, 2008
awwww too nice, I'm eating out later, instead I'll bring cake back for you guys ^^
Reply
:iconjamescorck:
jamescorck Featured By Owner May 20, 2008  Professional Digital Artist
Between you and Seel you count 4,154 views X3 Too bad collabs don't share the counter, you two guys deserve every single view for your art, not just this one of course :-)
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 20, 2008
But since she has the biggest fanbase, her countere will always be on top ;D
Reply
:iconjamescorck:
jamescorck Featured By Owner May 20, 2008  Professional Digital Artist
Well, is a good thing we don't use views counter to consider our art good or bad...but it makes us feel very good, right?
Reply
:iconproyecto-loa:
proyecto-LOA Featured By Owner May 16, 2008   Photographer
femskeef is effing hot. end-o-story.

but it's the cake i can't take my eyes off of... get it in my belly...

excellent colors, nice work botha you!
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 17, 2008
If you're hungry, we should find a way to feed you :3 I'm starving also XD;
Reply
:iconproyecto-loa:
proyecto-LOA Featured By Owner May 25, 2008   Photographer
i have made the cake real with my powers.

but i'm afraid i can't airmail it to you without spoilage cuz it was like a week ago dude.
Reply
:iconozwot:
ozwot Featured By Owner May 14, 2008
*faints*
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 17, 2008
Cover your eyes XD;;;
Reply
:iconozwot:
ozwot Featured By Owner May 18, 2008
*twiches on the floor* nnnnnyyyyyyaaaa.....
Reply
:icontaurusj:
TaurusJ Featured By Owner May 14, 2008
Lawl, girly skeef XD
'tis hot, indeedy
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 17, 2008
Girly, but still sexy, yeah! 8D *ass wag*
Reply
:iconmitchellnelson:
mitchellnelson Featured By Owner May 9, 2008  Professional General Artist
lol this is pretty funny :XD:
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 9, 2008
Colorful and funny.... and also hot ;D
Reply
:iconmitchellnelson:
mitchellnelson Featured By Owner May 10, 2008  Professional General Artist
yep definatly hot. im sure she will love it. :D
Reply
:icondarkdoomer:
darkdoomer Featured By Owner May 8, 2008  Professional Digital Artist
i really like =)

rawr, Skeef with bewbs~
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 8, 2008
I hope it inspires you XD;;;; *still in love with his art style*
Reply
:iconfurrylover456:
furrylover456 Featured By Owner May 8, 2008
hmm sexy =3
Reply
:iconfurrylover456:
furrylover456 Featured By Owner May 9, 2008
ric sudden falls and has a seizure
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 8, 2008
*ass wags* ;D
Reply
:iconbooboo19:
BooBoo19 Featured By Owner May 7, 2008
deviantART Crossing rated M for Mature..

get it from Animal Crossing.................

I thought it was funny=P
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 8, 2008
xD;;

Well, it's nude furries, after all 83
Reply
:iconbooboo19:
BooBoo19 Featured By Owner May 8, 2008
haha, indeed
Reply
:iconavalik:
Avalik Featured By Owner May 7, 2008
Lol just HAD to take a look at this one.
Reply
:iconskifi:
skifi Featured By Owner May 8, 2008
And then your eyes got burnt XD;
Reply
Add a Comment:
 
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
May 5, 2008
Image Size
2.8 MB
Resolution
3500×2553
Mature Content
Yes
Thumb

Stats

Views
14,677
Favourites
165 (who?)
Comments
162