Skatoonist's avatar

Link Jumping through the Mist

By Skatoonist
31 Favourites
28 Comments
1K Views
Originally, this was supposed to be a Brave Fencer Musashiden deviation (squaresoft) but in the end, it turned out to be
Windwaker link, going all "rambo" again!!





Actually, this is practice for the :iconmizuthemage: contest ( since it's my first time drawing windwaker style and all)

I hope i'm ready!!

(Toon link is the property of the Big N)
IMAGE DETAILS
Image size
1103x846px 634.32 KB
Published:
© 2008 - 2021 Skatoonist
Comments28
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
FlameTehLucario's avatar
Looks like hes jumping out of the water but I love it ^^
Aso-Designer's avatar
I love Toon Link!
miniraindrop's avatar
Looks pretty good. You're doing well. ^^
Skatoonist's avatar
miniraindrop's avatar
mukkuru's avatar
omg so cute
i miss windwaker ): i never got to finish it my dad sold my gamecube before I ever could lol D| it was an awesome game
Skatoonist's avatar
Thanks! XD Windwaker a fun, cute an a Radical game!!

Condolencses on the sold gamecube btw* hehe


and lastly check this out, Windwaker COMICSS!! (Very similar to Peanuts or Calvin and hobbes):[link]

Be sure to read all of 7 chapters..... It's just DANDY!!!
mukkuru's avatar
oh yeah i've read that!! it's so cute lmao
beedle is so retarded
Skatoonist's avatar
HAHAHA!!, Yeah beedle really is the Shiz!! XD

and btw, VERY VERY IMPRESSIVE, you know everything that i throw at ya! XD

oh yeah try this videos! :

[link]

[link]

[link]

[link]

and don't get me started on smash parodies, your cuzin is throwing tons and tons of those at me ;)
mukkuru's avatar
for once i do not know any of these *goes to watch*

LMAO heart of the shopkeeper
Emfen's avatar
I really like the toon stules in the Zelda games and this is awesome! :O
I love it! :+fav::D
Skatoonist's avatar
:bow: thank you very much! :D :D
awashi999's avatar
OMG cool coloring!!!!!!!! XD nice job
Skatoonist's avatar
MizutheMage's avatar
hehe so you've drawn Toony as well! Its so cute! I used the PH style while it appears you've gone for the vector comic style. ;p I can't wait to see you're entry! (By the way, the deadline has been extended to the 8th, so you have a bit more time left)
pikachao7's avatar
Nice Wind Waker Link you got there. I haven't seen him in a while in your gallery and looks better then your first one of him. Also, what else you are drawing?
Skatoonist's avatar
hehe thx! , i have been experimenting with some art styles:thumbsup:

and as for what i would draw in the future, Well, i plan to draw darkstalkers,

street fighter, marvel, DC,

to be more precise..... Comic book characters!

or even cosplays for example.... NESS!! the psychonaught!!
pikachao7's avatar
You keep trying to work on different art styles. It will pay off later.

Oh, Ness and Psychonauts are some great stuff. I also played Psychonauts almost to completion, and Earthbound was a game I beat a long time ago. I hope it comes to VC soon.
MexicanSkull's avatar
awesome dude, very cool color effects, you did an awesome job =D
Skatoonist's avatar
:thumbsup: thanks man, highly appreciate it!
Jonashley's avatar
Wow! nice effects! :D
Skatoonist's avatar
Hehe tnx!!, btw hows the translation for your Ashley flash doing? I can't wait for the english version to come out!! :D
Jonashley's avatar
You welcome!

dont worry I will tell my friend to do a translation XD
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In