Shop Forum More Submit  Join Login

PRO OR ANTI STARCO 

54%
15 deviants said Starco ftw omg they're meant to beeeeee luv luv luv
46%
13 deviants said Ugh they're supposed to be just FRIENDS ok

Devious Comments

:iconclassyguppy:
ClassyGuppy Featured By Owner Mar 1, 2017  Hobbyist General Artist
Idk. I haven't really watched much of the show but I didn't like how even though Star knew how much Jackie meant to Marco and how happy he was to finally be with her she had to drop a bomb before leaving.
UGH. I could be biased because I've been in that position before and it's never easy, but I'm happy knowing that they are still together and happy.
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Mar 2, 2017
Ugh same dude! I actually really like Jackie!!!!! Idk I feel bad for star but yeah man, she gotta respect his relationship with Jackie!!!
Reply
:iconilee-font:
iLee-Font Featured By Owner Mar 1, 2017  Hobbyist General Artist
I don't think I can give a solid answer? I definitely don't have anything against Starco but i'm honestly really tired of the way it's being treated by the fandom. I feel like it's obsessed over to the point were the actual plot is completely forgotten. And it also leads to a lot of characters being treated poorly over it, Jackie in particular has been getting a lot of hate for no good reason.

So I guess it comes down to: I'm fine with it happening in the show, but I don't care for the way the fandom has been portraying it.
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Mar 2, 2017
Same BRUH I mean it's gotten so far plot wise why did the season end with her confession???? I LOOOOVE Jackie and I can't see why people don't like her I mean, it's not like she is mean to star!
Reply
:iconindigo-chan99:
indigo-chan99 Featured By Owner Mar 1, 2017  Hobbyist Digital Artist
I can't decide because honest;y I think they'd be great together but at the same time every time they look at each other it causes me so much pain because I still feel that Jackie is entitled to him
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Mar 2, 2017
Yeah my dude Jackie and Marco are a thing now so star just kinda gotta accept it I suppose!
Reply
Add a Comment:
 

Poll History