Shop Forum More Submit  Join Login

i really want to cry rn 

80%
4 deviants said i know its so petty but...... i just really wanna cry rn good night
20%
1 deviant said my laptop's battery is being a piece of crap
0%
No deviants said im using my moms laptop which hates me
0%
No deviants said MY TABLET'S PEN PRESSURE ISNT WORKING IN THIS STUPID-
0%
No deviants said I HAVE SO MUCH OWED ART TO DO AND SCHOOL STARTS NEXT WEEK

Devious Comments

:iconkavtanical-garden:
Kavtanical-Garden Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
I don't think it's a petty thing to cry about tbh; I cry out of frustration when my laptop is being a jerk too - but yeah, I'm sorry to hear that it's been troubling you as of late!

Can you get another battery for it?
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Jan 16, 2016
Ahh yes I found out that the battery needs to be replaced uwu! I'm trying to get it replaced today but Im using my moms laptop atm I'm quite lucky. Thank you for the concern and ugh I know that feel.. When my laptop betrays me I want to kick something tbh
Reply
:iconkavtanical-garden:
Kavtanical-Garden Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
Aa that's great though, you are quite lucky - I only have like a limited amount of time using the laptop until mine is being fixed

Same tbh, technology can be so trouble sometimes ;-;
Reply
:iconmcwuffles:
MCwuffles Featured By Owner Jan 13, 2016  Student General Artist
Idk how to help you.
Try using the force. 
Reply
:iconwayverns:
Wayverns Featured By Owner Jan 13, 2016  Hobbyist Digital Artist
im sure everyone will understand!
Reply
:iconitsmelon:
itsmelon Featured By Owner Jan 13, 2016
oh noooo i'm sorry ;n;
so many people have problems with their laptop batteries
personally i'm glad i have a desktop hnng
but no it's not petty you're just frustrated ;v; it'll work itself out, don't worry
Reply
:iconmissarena:
MisSarena Featured By Owner Jan 13, 2016  Hobbyist
Haaa I know the feel of the laptop battery omg this is SHIT really D:
That's awful uuh, can't you do anything to fix the battery ? Or at least using the power cable without the battery ? D:
*hugs you* ;v; I wish I could lend you mine haha
Reply
Add a Comment:
 

Poll History