Shop Forum More Submit  Join Login
[Personal]: Meet the Artist! 2.0 by SimplyDefault [Personal]: Meet the Artist! 2.0 by SimplyDefault
 


Decided to redo the meme this time with my new.... ish... hair! Featuring the outfit i wore to school today lol


Do I look like how you imagine me?


First version:
Meet The Artist




Arrow left by Drawn-MarioCommission info: Commissions Masterlist [OPEN]
Arrow left by Drawn-MarioArt by me / TheShatteredParadox
Add a Comment:
 
:iconoddvibe:
OddVibe Featured By Owner Edited Nov 30, 2016  Hobbyist General Artist
Oh you're so adorable! And I love your short hair! 
'v'
LOVE your clothes too! 
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Dec 1, 2016
OMG THANK YOU HAHAHA <333
Reply
:iconmissarena:
MisSarena Featured By Owner Nov 27, 2016  Hobbyist
You get cuter how is that even possible :3c
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 28, 2016
PFFFF thank u hahahah <3
Reply
:iconmissarena:
MisSarena Featured By Owner Nov 28, 2016  Hobbyist
Tehee, you're welcome :3c
I didn't imagined you like that tho :')
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 28, 2016
Really!? How did u think I looked like :0!
Reply
:iconmissarena:
MisSarena Featured By Owner Nov 29, 2016  Hobbyist
I don't really know, it's hard to figure :')
Reply
:iconkatherdraws:
katherdraws Featured By Owner Nov 20, 2016  Student Digital Artist
kung hindi gusto mo ng mga shoes bakit naka-shoes ka sa drawing huh
jk love you flynn!!! :' ) ur so cute even tho ur rly old
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 20, 2016
bruh as i said in the comments i drew what i wore to school today 'kala mo ba hindi ako nakasapatos habang nasa UP gago, hindi naman kami ganun na kahirap HAHAHAH


yes holy crap i am old af i cry im legal i can drink i can drive i can get married yeyyyy
Reply
:iconkatherdraws:
katherdraws Featured By Owner Nov 22, 2016  Student Digital Artist
: )
((ay hindi ko naisap na ganun na kahirap kayo. wala lang, inalam ko lang na hindi gusto mo ng sapatos))
Reply
:iconitsmelon:
itsmelon Featured By Owner Nov 16, 2016
YOU ARE SO CUTE ;A;
your hair, and your outfit
aaaaaaa--
and your style!! ;O; i love that mouth and the eyes so much aaa<33
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 16, 2016
AAAA THANK U JAMIE PFFF I'm prolly the most unstylish person ever but well..
I'm glad people like my casual clothes HAHAH!!
Reply
:iconjunlp3r:
JUNlP3R Featured By Owner Nov 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
FLYNN WHY ARE U SO CUTE THIS IS ILLEGAL
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 16, 2016
Steph pls ur the illegal cutie here ur picture is still burned into my brain i cry
Reply
:iconcattyd:
CattyD Featured By Owner Nov 16, 2016  Hobbyist General Artist
tbh i picture everyone as their icon so u have been spot to me this whole time //shot
BUT WHAT A CUTIE PRECIOUS POTAT 
and ur style is on point what a cut e outfit omf ;v; 
give me all ur lychees plz
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 16, 2016
AAAAA that's fine Scotty can represent me 8)

ASKDKJSKS thank u I'm not cute I'm rather plain looking TBH but thank u pffff 



aaaand yes pls have all the lychee bleeeehhhh I hate lychee ; n ;
Reply
:iconcattyd:
CattyD Featured By Owner Nov 16, 2016  Hobbyist General Artist
ambassador scotty for all ur pr needs =v= 

aND U R THO im sure of it because u a cute person personality wise too vuv <33

and bruh i will gladly take ur lychee bury me in lychee tbh
im so addicted and theres so little stuff with lychee where i live orz ///sobs
Reply
:iconhablade:
Hablade Featured By Owner Nov 16, 2016
Aw, this is adorable. You look great in this, the outfit is lovely and the hair seems to suit you very well. Have you played Fallout 4? Because there's a character in the game named Curie who you seem to be a dead-ringer for.
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 16, 2016
Omg thank you ; u ;! I've never played fallout 4 but I searched Curie up and holy crap my hair DOES look like that, it's insane!!!! 
Reply
:iconhablade:
Hablade Featured By Owner Nov 17, 2016
No problem friend, this looks great and I thought you deserved some praise for it. I told you! Also, she is by far the sweetest companion in the game, and it seems you match up in personality too :D.
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 18, 2016
Pfffpfpfpf youre too kind omg. now im quite interested in the game hehe :iconheplz:
Reply
:iconhablade:
Hablade Featured By Owner Nov 18, 2016
I'm just telling you how I see you, and that is as a kind and talented person :heart:. I recommend it, it's fun and very enjoyable. Also recommend Fallout: New Vegas, it's rough on a technical level, but the story and world are very interesting. 
Reply
:iconsuzumekirei:
SuzumeKirei Featured By Owner Nov 16, 2016  Hobbyist General Artist
Oh man, you are adorbs~ Definitely not how I imagined you since I tend to see people as their icons. xD
Kinda wanna do one of these now, but I may wait till I get my hair done too. (Getting my hair dyed light blue soon, so I'm basically gonna look like V once it's done. o3o)
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 16, 2016
Omggg thank you haha! I usually associate people with their icons too but for u, I imagine u as ur witchsona now hehe

Omg I'm so exited for u to dye ur hair! I'll call u V from now on 8)
Reply
:iconsuzumekirei:
SuzumeKirei Featured By Owner Nov 17, 2016  Hobbyist General Artist
Of course~ Ah, really? She's not too far off tbh, just a different hair color and stars for pupils. xD

Same omg~ I'm hoping mom can make the appointment soon. She says I have to go to a salon if I'm gonna get my hair that color.
And, I am totally cool with that. ouo
Reply
:iconvampirichipster:
VampiricHipster Featured By Owner Nov 16, 2016  Hobbyist General Artist
U FRIKKIN CUTIE... OMG THAT OUTFIT IS SO CUTE.
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Nov 16, 2016
omg nugget pls hahaha. im like the plainest person in the world i swear..... its such a simple outfit too can u not /slaps
Reply
:iconvampirichipster:
VampiricHipster Featured By Owner Nov 16, 2016  Hobbyist General Artist
no it's classy and i like it. meanwhile i'm literally wearing what i am in my icon lol. TAKE THESE COMPLIMENTS AND ACCEPT UR CUTENESS
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 16, 2016
Image Size
244 KB
Resolution
487×379
Link
Thumb

Stats

Views
156
Favourites
22 (who?)
Comments
28
Downloads
0
×