Shop Forum More Submit  Join Login
[AT]: Viola by SimplyDefault [AT]: Viola by SimplyDefault

Art Trade with the lovely :iconmutatedeye:! I just LOVE characters with multiple eyes, Viola is my entire a e s t h e t i c!!!!!! Thanks so much for trading headshots with me, hoping to become art buddies with u <3333

Look at their dramatic piece over here:
Art trade for TheShatteredParadox by MutatedEye



Arrow left by Drawn-MarioCommission info: Commissions Masterlist [OPEN]
Arrow left by Drawn-MarioCharacter owned by MutatedEye
Arrow left by Drawn-MarioArt by me / TheShatteredParadox
</sub></div>
Add a Comment:
 
:iconmutatedeye:
mutatedeye Featured By Owner Jan 12, 2017  Hobbyist Digital Artist
OMG THANK YOU SOOO MUCH!<3<3<3<3
Hope we can do an art trade some time again :3
I had a lot of fun ^^
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Jan 12, 2017
Glad you like it uwu! And yes yes yes another art trade again some time would be soooo great! I love your art a whole lot, let's beeeee art buddies!
Reply
:iconmutatedeye:
mutatedeye Featured By Owner Jan 14, 2017  Hobbyist Digital Artist
Oki, I´ll add you to my DA family XD
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Jan 14, 2017
oMG THATS SO KIND OF YOU ; U ;!!!!! Im going to bother u a whole lot now HAHAHA U BETTER PREPARE UR BUTT :iconheplz:
Reply
:iconmutatedeye:
mutatedeye Featured By Owner Jan 14, 2017  Hobbyist Digital Artist
hehehe yeah Big Fool Emoji-05 (Pervy Nosebleed) [V2] 
Reply
:iconcoldhandsnwonderland:
ColdHandsNWonderland Featured By Owner Jan 10, 2017  Hobbyist Digital Artist
How does she breathe? If the mouth is on the neck how would the hair go to the lungs? 


There's only one possible answer..

Creativity. 
Reply
:iconlord-vlad:
Lord-Vlad Featured By Owner Jan 10, 2017  Hobbyist Digital Artist
Holes under the chin ?
Reply
:iconsimplydefault:
SimplyDefault Featured By Owner Jan 10, 2017
I suppose so haha!
Reply
:iconmeyyyw:
meyyyw Featured By Owner Jan 10, 2017  Hobbyist Digital Artist
:iconmeyyyw: think you are cool 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 10, 2017
Image Size
250 KB
Resolution
510×476
Link
Thumb

Stats

Views
85
Favourites
21 (who?)
Comments
9
Downloads
0
×