




I was born in 1975 and I live in germany. I grew up with Star Wars, He-Man, some of Marvels, most of DC Heroes. And drawing that characters founded my interests in arts in early years.
beautiful work!
Greyskull never looked so brilliantly stylised! MOTU was one of my favourite cartoons, comic and action figures, but never looked as good!!!
Hello Simon I was born 1975 in Germany too I’m a crazy motu collector and fan I love your Artprints do you have a website to purchase your Artprints ……… wo kann ich deine Meisterwerke in Deutschland kaufen ? Habe eines auf Madduckposters gekauft würde aber sehr gern in Deutschland kaufen
Beste Grüße aus Mannheim
So tolle MOTU Szenen... als Ölgemälde... sagenhaft! ![]()
Da freue ich mich jetzt schon auf mehr! ![]()
Outstanding MOTU collection! Good work!