Shop Forum More Submit  Join Login
Yuri Keila by silversword Yuri Keila by silversword
A very early, prototypical rendition of a character who eventually became "Wildfire" in Exterminatus Now. Only left up for posterital reasons, because it's a shitty shit drawing.
Add a Comment:
 
:iconngangbius:
ngangbius Featured By Owner Jan 6, 2004
The design of the character is good but I think what hurts this piece is really that the skecth isn't cleaned that that it was colored on the computer without the use of inking it. With traditional media such as colored pencils, you can get away with this--not really sure with CG.
Reply
:iconsilversword:
silversword Featured By Owner Jan 6, 2004  Hobbyist Digital Artist
Yeah, the unclean sketch thing is a method I call "LazyColour". Which basically meant I couldn't be arsed to do even a half-decent job. Why I continue to post 'em, I don't know. ^^;
Reply
:iconnuchtos:
Nuchtos Featured By Owner Jan 5, 2004
Mm, she's vereh sexeh. ^.~ *lick*

Hrmmm... the design's good and so's the colouring, although the pose is kinda simple (but who am I to complain about poor posing? =P). Main complaint is the proportion... she seems stretched somehow, even for your style. Mebbe 'tis just me. Overall, good stoofs.
Reply
:icondarkest-chaos:
darkest-chaos Featured By Owner Jan 4, 2004  Hobbyist Digital Artist
Eh, works for me!

:+fav:
Reply
:iconbananablah:
bananablah Featured By Owner Jan 4, 2004
You're right about the pose, there. The coloring looks really nice to me, but there's not really anything about it that's "HOLY CRAP" impressive. It's not a bad piece, certainly, but not your best.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
January 4, 2004
Image Size
47.4 KB
Resolution
558×593
Link
Thumb

Stats

Views
1,527
Favourites
3 (who?)
Comments
5