silrance's avatar

The Detectives

By silrance
19 Favourites
10 Comments
600 Views
Detectives Ashley Marie Nobel and Phil Charleston.

Yeah, Im deciding to continue My 2 year old comic "Detectives".

Ashley Nobel is based off of my Childhood friend. And also my
buddies :icontyron12: and :iconbeyond2012:'s Sister

It's been a min since i drew my detectives but as soon as i finish my other 2 year old comic "Interrogative Sister", For now, this is just a preview. I'm gonna start on this comic and re-do the first chapter.

More Detectives work from me
[link]


(EDIT): I added shading to their clothes and skin
IMAGE DETAILS
Image size
600x1109px 517.29 KB
Make
HP
Model
HP oj6200
Date Taken
Oct 14, 2012, 8:37:57 PM
Published:
© 2012 - 2020 silrance
Comments10
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Keiboxy2's avatar
Keiboxy2Hobbyist Digital Artist
This is too cool!
Checking it out now Xd
silrance's avatar
silranceHobbyist Traditional Artist
haha thanks !! but sadly, i never finished it -____- ..i have to one of these days
Keiboxy2's avatar
Keiboxy2Hobbyist Digital Artist
Haha I know what u mean man. I have one thts been in hiatus for about a year and a half now Sweating a little... 
silrance's avatar
silranceHobbyist Traditional Artist
haha damn bro, you gotta go back and finish it, and i need to do the same
Keiboxy2's avatar
Keiboxy2Hobbyist Digital Artist
lol trueee
beyond2012's avatar
beyond2012Professional Traditional Artist
I'm liking this improvement and style that I'm seeing here brody.

lol No one looks their age though
silrance's avatar
silranceHobbyist Traditional Artist
Thanks sensei and im trying, im still practicing on that lol
beyond2012's avatar
beyond2012Professional Traditional Artist
That's good keep it up!
inisipis's avatar
inisipisProfessional Filmographer
Charleston seem none too pleased to be partnered with a hot lady, or perhaps he just got keep his bad-ass act going.:D
silrance's avatar
silranceHobbyist Traditional Artist
Lol its the badass act :D
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In