Shop Forum More Submit  Join Login
About Deviant Just come back to deviantARTMale/United Kingdom Recent Activity
Deviant for 13 Years
Needs Core Membership
Statistics 0 Deviations 54 Comments 1,218 Pageviews
×

Newest Deviations

No deviations yet

Favourites

Elf People by humon Elf People :iconhumon:humon 4,466 929 Solitude by Parororo Solitude :iconparororo:Parororo 5,704 1,217 repent ur sins to longcat by NCH85 repent ur sins to longcat :iconnch85:NCH85 1,010 555 Gerard Pick-up FAILURE by unleash-the-bats Gerard Pick-up FAILURE :iconunleash-the-bats:unleash-the-bats 45 21

Activity


deviantID

shortarse-hedgewitch
Just come back to deviantART
United Kingdom
Interests

Journal

No journal entries yet.

Comments


Add a Comment:
 
:iconshortarse-hedgewitch:
wow, i'm actually gonna update

defibralators on standby
Reply
:iconfiretastic:
firetastic Featured By Owner Oct 24, 2005
SNAZZY! I lOVe the antz!
Reply
:iconshortarse-hedgewitch:
i need to scan in the random pics od squid, ants and if i remember/do anything else i will,

oh and hey aimee
Reply
:iconmicrolux:
microlux Featured By Owner Sep 28, 2005
hello toby tis little aimee here! i like the points you've made on morality,please draw draw draw!!
Reply
:iconstudiominds:
StudioMinds Featured By Owner Aug 14, 2005  Hobbyist Photographer
I just clicked on random deviant...

I am the community fairy for the day lol...
Spreading some community love....

Cool gallery you have here btw.

I hope you have a great day!
:hug:
Reply
:iconshortarse-hedgewitch:
i actualy posted th4e scarecrow!

and i'v finaly had a breakthrough on the depersonalisation drawing, i think. i shall ask limey.

i have just finished watching every invader zim ever made i think.

GIR: "i love the little tacos, i love them good"
Reply
:iconshortarse-hedgewitch:
yeah i'm gonna post more stuff
and i already remembered to look at ur stuff once i'd seen ur name again.

i will post the scarecrow pic soon
and i'm gonna get the depersonalisation one right :pissedoff:
Reply
:iconjemishaz:
jemishaz Featured By Owner Jun 10, 2005
ohhh btw the fact that i FOUND you reminded me to say LOOK at our site! rememberwhen i told you about the bloody hand? well now is the opportunity to see it...along with purplised pics and random mcr members!

jess :pee:
Reply
:iconfiretastic:
firetastic Featured By Owner Jun 7, 2005
You have submitted very little as of late... GCSE's are no excuse!:chainsaw:hehehe
Reply
:iconshortarse-hedgewitch:
just looking at trapped today, i just realised how badly the scanner fucked it!
the hair wasn't nearly that voilently red, it was more of an orange colour, and the bloody hand has dissapeared!
the hand wasn't brilliant (being nearly impossible to draw)it was done lightly, and shows well in the scetchbook next to me,
stupid crappy scanner
Reply
Add a Comment: