Shop Forum More Submit  Join Login
Today I cussed out a friend who wouldn't stop touching me. Yeah, it may be my period, but I have been so unbelievably pissed all day.

But, almost every journal I get in my inbox is like this:
EMOEMOEMOEMOEMO
I WANNA DIE
BYE BYE DA
I SUCK, I HATE MYSELF AND MY LIFE
Ect.

Listen up-you know I'm very, VERY understanding and kind, but I'm (and I know a lot of people are..) getting really bugged by all of your emo, 'I hate my fucking life" shit. If you're leaving DA or taking a break, just shoot a quick 'G'bye' and get the fuck off.


I'm very sorry, don't leave an asshole comment. Sorry if I've offended anyone, I just cannot bear to listen to your depressing shit any more.

Again, may be the bloody uterus speaking, but as of now, I don't give a fuck.
Lighten up, stop whining, and DO SOMETHING ABOUT YOUR SITUATION.
  • Listening to: Six by All That Remains
  • Reading: Shiver
  • Watching: South Park
  • Playing: My AP Euro Homework
  • Eating: Lobster
  • Drinking: Dr. Pepper
Add a Comment:
 
:iconsrloctober23:
srlOctober23 Featured By Owner Dec 14, 2012   General Artist
Ugh, THANK! YOU! It's ABOUT FUCKING TIME someone said something! ><
Reply
:iconshizuderp:
ShizuDerp Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconfblikeplz:
Reply
:iconsrloctober23:
srlOctober23 Featured By Owner Dec 14, 2012   General Artist
WHY THANK YOU 8D
Reply
:iconwindyfeather:
Windyfeather Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
I don't get many journals like that, but I have to admit, I'm just plain depressed these days o.o
But I do agree with you there. People should just get off their butts and do something about their problems. Solving problems take work.
But if they're going to vent like that, AT LEAST tell why. How are people NOT supposed to think they're attention seekers when they don't give details?
Reply
:iconaero-synn:
Aero-Synn Featured By Owner Dec 14, 2012  Student Traditional Artist
o3o im glad I dont many of those ewe
fddsf im worried i havent gone on my period in a while now
dhfdsjd
Reply
:iconyaoiandcoffee:
YaoiandCoffee Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist General Artist
My period turns me into a flesh eating monster and things annoy me more than normal. :upset:

I'm glad I don't get journals like that, they're a bit obnoxious.
Reply
:iconfloralflower:
FloralFlower Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist General Artist
Yeesh.. to be honest, I've been on the cotton horse for a few days now, I'm pretty sure you read about it.
I hate the really short ones that don't even really explain anything and are just like, "SO AND SO IS MEAN TO ME, I'M GONNA GO DIE" really irritates me sometimes, too.. even when I get like this, at least I take the time to make it sincere, not like I'm about to go poke myself with a lego and act like I stabbed myself.
I do hope you feel better soon, though, I know how AWFUL Mother Nature is to people. X(
Reply
:iconshizuderp:
ShizuDerp Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
I understand what you mean, love...Ugh, god people!
And you explained it perfectly XD <3
Glad you understand..
Reply
:iconfloralflower:
FloralFlower Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah.. people.
xD I'm glad that I can understand it. It always makes me feel better when I can.
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconshizuderp: More from ShizuDerp



More from DeviantArt



Details

Submitted on
December 14, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
199
Favourites
1 (who?)
Comments
9