Shop Forum More Submit  Join Login
Lonely by ShiroiKiba88 Lonely by ShiroiKiba88
awww soraaa... i know you miss rikuuu... and kairi i guess >_> lol i really like this picture X3
Add a Comment:
 
:iconaoiffenymph:
AoiffeNymph Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Filmographer
Excellent shot!
Reply
:iconshiroikiba88:
ShiroiKiba88 Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thanks :3
Reply
:iconcalikaru13:
CaliKaru13 Featured By Owner May 22, 2010  Student General Artist
Aw that looks so depressing!
Reply
:iconshiroikiba88:
ShiroiKiba88 Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
lol it wasnt meant to be XDD;
Reply
:iconcalikaru13:
CaliKaru13 Featured By Owner May 22, 2010  Student General Artist
Well the title is "Lonely" XD
Reply
:iconshiroikiba88:
ShiroiKiba88 Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thats cuz he misses rikuuuuu haha
Reply
:iconcalikaru13:
CaliKaru13 Featured By Owner May 22, 2010  Student General Artist
O' course!
Reply
:iconpapoujunkie:
PapouJunkie Featured By Owner May 22, 2010
Aaaaw, poor Sora! :ohnoes: He needs a hug! :hug:

Great pic by the way, and I love the tree... :love:
Reply
:iconshiroikiba88:
ShiroiKiba88 Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
hehe yay hug 8D :hug:
and yess it is a good photospot X3 i want to take a picture with my riku but it's only the two of us so its hard to get pictures without them looking myspace haha
thannks though <3
Reply
:iconpapoujunkie:
PapouJunkie Featured By Owner May 22, 2010
Your welcome :iconseiramyu:

Just grab someone on the street: "HEY YOU TAKE A PICTURE!!!! NOW!! :chainsaw:"

stranger: "O____O!!??" *looking at your outfit and hair*
Reply
:iconshiroikiba88:
ShiroiKiba88 Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
LOL XDD we were almost tempted to do that at some caves XD there was a lady drawing or writing and we were like '...we should ask them to take a picture!!'
Reply
:iconpapoujunkie:
PapouJunkie Featured By Owner May 22, 2010
LOL :D When I cosplay I go all wooooo :woohoo: and all the people on the streets look at me like WTF!? :wtf: ...so I dont think anyone would be willing to take a pic of me ^^;
Reply
:iconvampiresquid42:
vampiresquid42 Featured By Owner May 21, 2010  Hobbyist General Artist
aww...so cute! :XD:
Reply
:iconshiroikiba88:
ShiroiKiba88 Featured By Owner May 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
hehe thanks X3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 21, 2010
Image Size
109 KB
Resolution
540×720
Link
Thumb

Stats

Views
391
Favourites
10 (who?)
Comments
14
Downloads
9
×