Shop Forum More Submit  Join Login
Lost - Don't Do Drugs by shinga Lost - Don't Do Drugs by shinga
Charlie... it's time to put the drugs away, man.

Based off of one of the most messed up videos ever. I cannot be held responsible for your brain melting if you watch that video.

But... but watch it anyway.

Cause it's really damn funny.

At least to me.

:P
Add a Comment:
 
:iconmarrymoth:
marrymoth Featured By Owner Sep 4, 2017  Student Traditional Artist
Is that Charlie day
Reply
:icongwecanfan:
GweCanfan Featured By Owner Jan 17, 2017  Hobbyist Artist
 lol Charlie the unicorn love it !
Reply
:iconjonot:
Jonot Featured By Owner Jan 30, 2016
I am both happy and sad to know this joke.
Reply
:iconlolami14:
lolami14 Featured By Owner Jun 4, 2015  Student General Artist
NOOOOOOOOOO!!!!!!! GO AWAY!!!!
Reply
:iconshakespearefreak:
ShakespeareFreak Featured By Owner Jan 5, 2015  Hobbyist General Artist
You made me laugh. About Charlie. First time since the end of Season 3. (I just finished that episode about two weeks ago... yeahhhh I got started a wee bit late.)

Damn, it felt good to laugh again.

Thank you. =)
Reply
:iconunknownerrorfound:
unknownErrorfound Featured By Owner Apr 6, 2014
Can i marry you?
Reply
:iconguardian-of-moon:
guardian-of-moon Featured By Owner Mar 28, 2014  Professional Digital Artist
This is still my favorite Charlie (LOST) fan art, hands down.
Reply
:icontmnlizard:
TMNLizard Featured By Owner Mar 12, 2013
Well, if this doesn't put you off drugs, Charlie... Nothing will! :D
Reply
:iconangelgirl5129:
Angelgirl5129 Featured By Owner Jan 14, 2013  Student Traditional Artist
WATCH OUT FOR THE BLAHBLAHBLAH!!
Reply
:iconmatthew42:
Matthew42 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Writer
lol I have that vid on my ipod XD
Reply
:icondreiga19:
dreiga19 Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist General Artist
RUN CHARLIE RUN!!!!!!!!!.......love it lmao
Reply
:iconverreax:
Verreax Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist Writer
LOL
(lots of love AND laugh out loud)
Reply
:iconuttercupbay:
uttercupbay Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol!
Reply
:iconfriendofdragons:
Friendofdragons Featured By Owner Jul 7, 2012
This is priceless! :lmao:
Reply
:iconsaintxenigma:
SaintxEnigma Featured By Owner Jul 5, 2012  Professional Writer
Oh my god, I just sat here laughing like a loon for a full minute - while having people look at me funny. But it was worth it. xD This was perfect.
Reply
:iconmewsic-haznt-dyd-yet:
Mewsic-Haznt-dyd-yet Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist Artist
BUT THE ISLAND REALLY DOES HAVE UNICORNS...! ISN'T THAT RIGHT CHARLIE? OWWWWWWWWWWWWW!! CHARLIE BIT ME FINGER!! :XD:
Reply
:iconp0liticallyinc0rrect:
P0LITICALLYINC0RRECT Featured By Owner Apr 14, 2012  Student General Artist
thats hilarious i hope they dont seal charlies kidneys
Reply
:icon7gio-rni:
7giO-rni Featured By Owner Apr 11, 2012  Hobbyist General Artist
Ahahah I simply love :heart:
Reply
:iconnancyemmyb:
nancyemmyb Featured By Owner Mar 25, 2012
Ahahaha. :iconlaughingplz: I KNEW SOMEONE WOULD DO IT!!!! :icontinoplz:
My life is complete. :meow:
Reply
:iconmadnesscookies:
MadnessCookies Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Screw logic im using drugs!
Reply
:icongermanvisitor:
germanvisitor Featured By Owner Mar 15, 2012
I like it because...

... it made me laugh xD
Reply
:iconmynameinigomontoya:
mynameInigoMontoya Featured By Owner Mar 1, 2012  Student Writer
Seriously, dude. Do you want your kidney stolen?
Reply
:iconthehobbiegirl:
TheHobbiegirl Featured By Owner Jan 27, 2012
Nothing can explain just how amazing this is.... everyday I look at it and laugh till I cry! <3 This is fantastic
Reply
:iconknives17:
knives17 Featured By Owner Jan 17, 2012
hahaha
Reply
:iconmad-monkey-queen:
Mad-Monkey-Queen Featured By Owner Jan 17, 2012
You know Thats exactly what hapen when im HI lol JK
Reply
:iconemostookovertheworld:
EmosTookOverTheWorld Featured By Owner Jan 8, 2012  Hobbyist General Artist
few years ago, my brother showed me the video..once...ONLY ONCE..and i still remember everything in the video...goddamn...
Reply
:iconfatesguardian:
FatesGuardian Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
XD A few months ago I wouldn't have gotten this. Thanks to that grab my "____"/rainbow meme thing that went on a while back...I knew what was going on. And I cracked up.
Reply
:iconfatesguardian:
FatesGuardian Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
XD A few months ago I wouldn't have gotten this. Thanks to that grab my "____"/rainbow meme thing that went on a while back...I knew what was going on. And I cracked up.
Reply
:iconbubforever:
bubforever Featured By Owner Oct 27, 2011
LOL
Reply
:iconelectricgecko:
ElectricGecko Featured By Owner Oct 15, 2011
Well said. Anything that keeps those multicolor unicorns at bay.
Reply
:iconmidgetmonkeyalto:
midgetmonkeyalto Featured By Owner Oct 3, 2011
LOLZ!
Reply
:iconsar94:
Sar94 Featured By Owner Sep 21, 2011
Charlieeeee ! This made me laugh so much :P
Reply
:iconwillow-osbourne:
Willow-Osbourne Featured By Owner Aug 18, 2011  Hobbyist Photographer
This made my day :D
Chaaarlieee!
Reply
:iconbirdgvee:
BirdGVee Featured By Owner Aug 18, 2011  Hobbyist General Artist
Heheeeeeeeeee :D
Reply
:iconamaryllisbraywalker:
AmaryllisBrayWalker Featured By Owner Aug 6, 2011
My brother showed me Charlie the Unicorn afew years back and I pissed myself laughing...which sucked because his friend Wyatt was there.XP I showed my dad the first two and he loved them. Laughed the whole time. The third he didn't like as much. bleh.
Reply
:iconginger-seat:
Ginger-Seat Featured By Owner Aug 5, 2011
I watched the video. It was actually pretty creepy. Or maybe that's just me. :shrug:
Reply
:iconpinkpawprints:
PinkPawPrints Featured By Owner Jul 20, 2011
We're goin' to candy mountain, Charlie!
Yeahhhh, candy mouunntttaainnnn....!
Reply
:iconmonetsa:
monetsa Featured By Owner Jul 12, 2011
Hahahah thats so freaking hilarious!!!!
Reply
:iconkree08:
kree08 Featured By Owner Jul 8, 2011
"we're gonna find candy mountain charlie!" "yeah, candy mountain" hahaha love how u thought of that
Reply
:iconkree08:
kree08 Featured By Owner Jul 8, 2011
im meant, i love how u thought of putting charlie from lost with the unicorns
Reply
:iconthe-fantasy-goddess:
The-Fantasy-Goddess Featured By Owner Jun 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
Oh, that's great!! :XD:
Reply
:iconbonesofdarkrelms:
BonesOfDarkRelms Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha!!
Reply
:iconeverhearted:
everhearted Featured By Owner Apr 27, 2011
i've seen it. AWESOMENESS! XD

"Charlie... CHARLIEEEE.... Charlie! CharlIEE!"
"WHAT DO YOU WANT?"
"We're on a bridge, Charlie!" ^_^

"What the hell is that?"
"That is a Liopleuradon!
the REAL Liopleuradon: [link]
"What is actually real?" you say? Why don't you ask that Allosaur. [link]
It was this big. [link]
Reply
:iconswinggirlatheart:
SwingGirlAtHeart Featured By Owner Apr 5, 2011
HA! This is genius!
Reply
:iconpostosaurus:
postosaurus Featured By Owner Apr 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Charly. We are on a bridge. A magical bridge full of hope and hapiness xD
Reply
:iconmenarelikepeople:
menarelikepeople Featured By Owner Mar 10, 2011  Student Traditional Artist
haha thts hilarious!
Reply
:iconjuha-crazy-hatter:
Juha-Crazy-Hatter Featured By Owner Mar 4, 2011  Professional Artisan Crafter
but a banana in you're ear XD
Reply
:iconcmccrrzy:
cmccrrzy Featured By Owner Feb 19, 2011  Hobbyist Writer
bwahahahahahaha

-breaks out the machete-

bwahahahahaaha
Reply
:iconmrapocolypz:
mrapocolypz Featured By Owner Jan 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
if you want your brain yo melt check out 'pickle surprise' on youtube...
Reply
:icontobiobito4ever:
TobiObito4ever Featured By Owner Jan 23, 2011  Hobbyist General Artist
:rofl: I see what you did there. :meow:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 12, 2006
Image Size
141 KB
Resolution
619×800
Link
Thumb

Stats

Views
121,706 (1 today)
Favourites
4,549 (who?)
Comments
1,050
Downloads
882
×