Sheepaleepz's avatar
I wanna give Aizawa a hug
360 Watchers10.8K Page Views469 Deviations
Soriel Week Day 7: Free Day
1
15
Soriel Week Day 6: AU Day
1
14
Soriel Week Day 5: Magic
9
26
Soriel Week Day 4: Smile
4
45
Soriel Week Day 3: Stars
3
32
Soriel Week Day 2: Dare
3
43
Soriel Week Day 1: Closed Door
4
41
ResetSwap Part 1: Page 43-44
9
23
s t r e t c h
9
30
ResetSwap Part 1: Page 41-42
6
19
See all
Oct 11
United States
Deviant for 1 year
Hey! Sorry I haven’t finished Soriel week! I got a nintendo switch after I finished my internship and I cannot seem to tear myself away from Breath of the Wild. I’ve had barely any motivation to draw. I will finish it though! Hopefully by today or to ...
6
no comic update today because i was a dumbass and didn’t start working on it until like, 10pm. Then my arm started hurting lol.
3
Resetswap is back!!  Now that summer's here, I'll have a lot of time to work on this comic, despite having an internship lol. Sorry for the wait!
2

Comments192

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
GOJISAMA's avatar
GOJISAMA|Hobbyist General Artist
oops sorry i accidentally unwatched u! ;o;
Reply  ·  
Sheepaleepz's avatar
Sheepaleepz|Hobbyist Digital Artist
oh nu D:
Reply  ·  
Anna-mator's avatar
just a mammal here to say that this art style remind me a LOT of yours. www.youtube.com/watch?v=KsGbwu… (sorry if it's just me who's seeing it)
Reply  ·  
Sheepaleepz's avatar
Sheepaleepz|Hobbyist Digital Artist
Huh, interesting. I can kinda sorta see the resemblance but yeah idk.
Reply  ·  
Taleea's avatar
Taleea|Professional General Artist
Heya! How are you doing? :wave:
thank you so much for the fave and your support of my project once more. :thanks:
It really means a lot to me and I hope you've enjoyed your visit in my gallery.
Have a nice day :aww:
Reply  ·  
ErasureHeart's avatar
ErasureHeart|Student Digital Artist
I wanna give Aizawa a hug, too!
Reply  ·  
Sheepaleepz's avatar
Sheepaleepz|Hobbyist Digital Artist
who doesn’t!!
Reply  ·