Shop Forum More Submit  Join Login
Birdman by sfxdx Birdman by sfxdx
It's gotta be, like, the fastest drawing I ever did. Took me like 15 minutes. It's crappy, but also kinda awesome :XD:
Add a Comment:
 
:iconuniversaleverything:
UniversalEverything Featured By Owner Oct 6, 2015  Student General Artist
God, I loved this movie. 
Reply
:iconafeuicoku:
afeuicoku Featured By Owner May 10, 2015  Hobbyist General Artist
BIRDMAN IS A RAPIST? 
Reply
:iconsfxdx:
sfxdx Featured By Owner May 10, 2015
Why? :ohnoes:
Reply
:iconafeuicoku:
afeuicoku Featured By Owner May 12, 2015  Hobbyist General Artist
idk
Reply
:iconjoyfulheartdesigns:
JoyfulHeartDesigns Featured By Owner May 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
I think it is cool and creepy awesome ;)  I still have not seen the movie!! Gaaaahhhh!!!
Reply
:iconsfxdx:
sfxdx Featured By Owner May 5, 2015
Oh yeah the movie's awesome! :la:
Reply
:iconradamor:
Radamor Featured By Owner Apr 25, 2015  Hobbyist General Artist
It was absolutely best scene of the movie. Cool you picked this one.
Reply
:iconsfxdx:
sfxdx Featured By Owner Apr 26, 2015
Yeah :D That squeak :la:
Reply
:iconl-a-g-o-l:
L-A-G-O-L Featured By Owner Apr 15, 2015  Hobbyist Traditional Artist
This is some interesting drawing for just putting in 15 minutes on it.
Reply
:iconsfxdx:
sfxdx Featured By Owner Apr 17, 2015
It just sort of happened :XD:
Reply
:iconbokobokoboo:
BokoBokoBoo Featured By Owner Apr 15, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
In 15 minutes!!! Wow! Great! XD
Reply
:iconsfxdx:
sfxdx Featured By Owner Apr 17, 2015
Thanks! :la:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 15, 2015
Image Size
1.6 MB
Resolution
1562×994
Link
Thumb

Stats

Views
917
Favourites
63 (who?)
Comments
12
Downloads
0
×