I just promised my husband I'd do "swipe up for butts" if I get 10k followers on Instagram.

It'll link to all the back poses. 😂

So yeah, uh, give me a follow. 😁👍

🌟 Instagram.com/senshistock 🌟
SenshiStock's avatar
By SenshiStock   |   Watch
32
Published: October 3, 2018
Comments32
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
IvieMoon's avatar
IvieMoon Traditional Artist
It's good to have goals in life! Nod 
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
Yes!!
JedLeech's avatar
A noble cause indeed. :D Will follow.
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
yay!
ZankJra's avatar
ZankJraHobbyist General Artist
Followed. y*^*
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
Yay!
littlebird2014's avatar
littlebird2014Hobbyist General Artist
Already following~ Hope you can get to your goal! 
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
Ty! It'll be a while haha
Saphari's avatar
SaphariHobbyist Traditional Artist
followed
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
Woo! 
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
WOO!
bugcatcherandy's avatar
Thank you by the way for all that you do.  ..Sad to say I've had an artist block for a few years now, but your poses always fill my head with all sorts of ideas.  Really hoping to be drawing again someday, and you're certainly helping with what little motivation I have, so..  XD  Keep it up.  You're awesome!
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
oh my goodness I hope you can get it going soon! If you're just getting ideas its a good start. Best wishes!! :heart: 
ThePaintedDogg's avatar
ThePaintedDoggProfessional Digital Artist
FOLLOWED
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
THANKS :salute: 
ThePaintedDogg's avatar
ThePaintedDoggProfessional Digital Artist
:salute: Just doing my duty. 
REFLEX76's avatar
REFLEX76Hobbyist Digital Artist
What a good cause! Your back poses are...nice. ;)
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
:D
REFLEX76's avatar
REFLEX76Hobbyist Digital Artist
;)
tenchibaka's avatar
what does that even mean? XD
misterdoe's avatar
misterdoeHobbyist Digital Artist
I was gonna ask the same thing :lol:
SenshiStock's avatar
SenshiStockHobbyist Photographer
So on Instagram if you have over 10k followers you can do 'swipe up' on stories which takes your followers to a link, usually it's run like an ad. So if I get to 10k followers, I can do a story and tell people to "swipe up for butts" (which I say to the tune of "turn down for what") and then they will get taken to a gallery of more of my butt. 

thats all really lol 
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved