Selene-Moon's avatar

NAGHA_fan_stamp

By Selene-Moon
32 Favourites
33 Comments
1K Views
YEA! my first stamp! :star:

i'm Nagha the Serpent fan :]

Naga The Serpent (c) Hajime Kanzaki
IMAGE DETAILS
Image size
99x56px 13.95 KB
Published:
© 2007 - 2020 Selene-Moon
Comments33
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
rudeboy308's avatar
You can probably tell that I'm a fan of Nahga too. I've got all the Slayers OVAs with Lina and Nahga, and they are awesome. I must use this stamp!
gato-de-agua's avatar
Can I use it?? :excited:
gato-de-agua's avatar
Hi! This work has been featured here --> [link]
Srm-the-Kitsune's avatar
Srm-the-Kitsune Digital Artist
Mind if I use this?
Selene-Moon's avatar
no problem :)
WhiteRoseKnight's avatar
WhiteRoseKnightHobbyist General Artist
a z tym list poproszą ;P
Lp-dream's avatar
Lp-dreamHobbyist Traditional Artist
Tak tak, Lp się ucieszyła XD Bosh, ale miałam przekręty z tą ksywką _-_ Ciągle musiałam zmywać jakichś zboków :/
Selene-Moon's avatar
Nagha jest cudowna :] musialas zmywac? trzeba ich bylo flame arrow potraktowac i sami by uciekli :D
Lp-dream's avatar
Lp-dreamHobbyist Traditional Artist
hehe nie no wtedy rzucałam siarczystymi fakami i innymi ostrymi odzywkami, tak więc po 5 minutach dostawałam bloka, bo nie mogli dłużej wytrzymać :D To były czasy :D
Macia10's avatar
Aha wiec teraz za znaczki sie bierzesz? XD
Selene-Moon's avatar
nie, nie biore XD na razie przystopowalam, musze jeszcze zrobic jeden ze sparta i chyba Razuri chcialaby abym zrobila jej jeden, tylko musze sie dowiedziec jaki :]
Jeupe's avatar
JeupeProfessional General Artist
Waiii Naga is rule!! :ahoy:
watashiyuuki's avatar
Oh jaki słitaśny ^^
Altashet's avatar
Dlaczego ta Nagusia mnie na znaczku nie dziwi heheheh :*
MadziaVelMadzik's avatar
MadziaVelMadzikProfessional Digital Artist
oo a jak taki znaczek sie robi...??
Selene-Moon's avatar
gome photobucket zmniejszyl obrazek i nic nie widac O_O (wykasowalam go i teraz to juz po kliknieciu na niego nic nie ma . . . ) - masz tu drugiego linka - [link]
MadziaVelMadzik's avatar
MadziaVelMadzikProfessional Digital Artist
aj selcia jestej koffana :hug: jak kiedys bede chciala zrobic stampa to przynajmniej bede wiedziala jak =D dzieki dzieki :hug:
Selene-Moon's avatar
ja robie Selkowym pomyslem - utrudniaj sobie zycie XD
ale jak chcesz bardzo chetnie Ci wytlumacze :]
po pierwsze sciagasz sobie na dysk istniejacy juz znaczek - nastepnie ladujesz do photoshopa wycinasz obrazek istniejacy zostawiajac tylko te poszarpane brzegi (ja uzywam "zaznaczenia prostokatnego" )
albo nie . . . ja nie umiem tlumaczyc ^^;
zaraz zrobie jakiegos hiper szybkiego tutoriala a jakbys miala watpliwosci jeszcze to pytaj

oto on moj pierwszy w zyciu tutorial XDDD (przepraszam za pismo, nie umiem na tablecie ^^; ) [link]
Momka's avatar
MomkaProfessional General Artist
haha, świetny jest ;D
Selene-Moon's avatar
dziekuje serdecznie :D :hug:
Momka's avatar
MomkaProfessional General Artist
nie za ma co xD
falcon-chan's avatar
LP się ucieszy :D
Kiedyś za czasów Gim ja miałam ksywkę Lina a LP Nagha XD
a znaczek ci super wyszedł
Selene-Moon's avatar
mnie moi przyjaciele nazywaja Lina >_> bo ponoć tak krzycze . . . mala jestem wredna i ruda T-T
ach ja ja chcialabym być Nagha!! no przynajmniej z wyglądu ;]
Azure-Neris's avatar
na mnie w podstawówce mówili Amelia, a na moją koleżankę Xellos :XD:
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In