Shop Forum More Submit  Join Login
Nijikon Chibis by seandreea Nijikon Chibis by seandreea
Inspired by :hyena-smile:, I sketched these chibis today. I plan on making badges and bookmarks out of them. I have lots of other ideas of characters, but I'm open to suggestions - what animes are popular and what characters do you guys like?
BTW, I'm also thinking of doing some postcards instead of prints, since they seem a bit more practical. Those might be original art though.
I'll also do fimo jewelry like last year, as well as some new things, which will be a suprise for now, until I find the time to finish and post prototypes.

BTW, hope you can all tell who the characters are. If not, i failes miserably ^^;

Now I'll go to bed and maybe rewrite this description tomorow because i'm sure it's worse than a 2 year old would do.
Add a Comment:
 
:iconhyena-smile:
hyena-smile Featured By Owner Aug 2, 2010   Digital Artist
OMG SEBAS-CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! :heart: :hug:

I preorder him NOW! :lmao:

Btw sa-l faci si pe Grell xD

And I wanna see the surprise X3
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Te-am pus pe lista :D
Glad you like them :hug:
Not sure I'm gonna make Grell, ca l-ai facut si tu. Si asa ca gandeam acum ca pe Sebastien l-am facut si eu si tu si Yume. Nu vreau sa ne facem concurenta una alteia :hug:
Reply
:iconhyena-smile:
hyena-smile Featured By Owner Aug 10, 2010   Digital Artist
ete pfffft era sa zic ceva...concurenta...aiurea, sunt stiluri diferite ^^...nu cred ca o sa fie probleme :|
dar cum vrei tu :D astept si alti chibis criminali de draguti :P
Reply
:iconhyena-smile:
hyena-smile Featured By Owner Aug 2, 2010   Digital Artist
si btw te invidiez, tu chiar primesti comenturi folositoare :|
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Uneori :lmao:
Poti sa te inspiri si tu though - oricum n-am eu timp sa-i fac pe toti :P
Reply
:iconhyena-smile:
hyena-smile Featured By Owner Aug 10, 2010   Digital Artist
eu cica incerc sa fac cat mai multi...desi presimt ca nu o sa treaca toti de final cut
Reply
:iconronzylady:
RonzyLady Featured By Owner Jul 30, 2010
Aww sunt adorabili :D
Cei mai populari sunt Naruto, Bleach, Death Note, Soul Eater, Full Metal Alchemist
poate si astea de fetite ca sailor moon, tokyo mew mew, nana, ouran high school host club
ar mai fi si slayers, full metal panic, inuyasha? pokemon? :rofl:
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Multumkesc mult :glomp:

Ce de sugestii :d - mersi mult :hug:
Reply
:iconlucifielle:
Lucifielle Featured By Owner Jul 30, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I was just about to say I have no idea who the guy on top was (I'm that out of tune with anime) but I realized who he is.

I like them! They're cute!
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Nici eu nu sunt in tema cu noutatile, dar unele sunt hard to miss :lmao:
Thanks for the comment :hug:
Reply
:iconllviu:
llVIU Featured By Owner Jul 30, 2010
good luck with your chibies, I like akatsuki/arrancar (grimmjow/ulquiorra), both bleach and naruto are popular, or you could do kira/L from death note, but only make what you find fun making

But I find it hard reading what you wrote there because my browser is messing up the whole page ;\
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Thanks for the suggestions :D
Reply
:iconllviu:
llVIU Featured By Owner Aug 10, 2010
you're welcome
Reply
:iconmaru-chany:
maru-chany Featured By Owner Jul 30, 2010
Rawr, chibieeez! Chiar is foarte cute si eu cel putin imi dau seama cine sunt. La Lust parca ar fi mers corpul oleaca mai simplu, dar e okay si asa :D
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Yay! :hug:
Cum adica mai simplu corpul la Lust?
Thankies for the comment :hug:
Reply
:iconshases:
shases Featured By Owner Jul 29, 2010
nice one :)
Reply
:iconseandreea:
seandreea Featured By Owner Aug 10, 2010
Thankies :hug:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
July 29, 2010
Image Size
131 KB
Resolution
470×678
Link
Thumb

Stats

Views
418
Favourites
6 (who?)
Comments
17
Downloads
15
×