Deviation Actions

ScribbleCate's avatar

Intangible

By
25 Comments
1K Views
Really wanted to draw Russel for some reason
Image details
Image size
3566x3618px 6.11 MB
Published:
© 2018 - 2021 ScribbleCate
Comments25
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Pls make del human

GeneralLamp's avatar
I love Del, manBlobbieWiggle Emotion 
Omnianimeman2's avatar
Yeah, ha-ha
Finally, someone let me out of my cage
Now time for me is nothing 'cause I'm counting no age
Now I couldn't be there
Now you shouldn't be scared
I'm good at repairs
And I'm under each snare
Intangible
Bet you didn't think so I command you to
Panoramic view
Look, I'll make it all manageable
Pick and choose
Sit and lose
All you different crews
Chicks and dudes
Who you think is really kickin' tunes?
Picture you gettin' down in a picture tube
Like you lit the fuse
You think it's fictional?
Mystical? Maybe
Spiritual
Hero who appears in you to clear your view when you're too crazy
Lifeless
To those the definition for what life is
Priceless
To you because I put you on the hype shit
You like it?
Gun smokin' righteous with one toke
You're psychic among those
Possess you with one go
Kaijol's avatar
ive been trying to find this! i found it on google and made it my wallpaper for about a week so far :3
love your art!!
ScribbleCate's avatar
Oh my! Thank you so much!
Kaijol's avatar
Your welcome!
gummydog's avatar
"Finally, someone let me outta my cage!" Russle has to be one of my favourites from the band by far! 
ScribbleCate's avatar
Ah yes! He's my favourite :3
Undead-Addict's avatar
Russ and Del are way too underrated.
Undead-Addict's avatar

Right? Music wise, the drummer (or percussionist) is THE most important part of a band! (I'm sorry, I'm a drummer myself, so I'm... ugh.) Not to mention, Russ has probably the most interesting storyline of everyone in the band. Not that the others aren't interesting, it's just that his really stuck out to me.



I'm rambling. Sorry. I'll leave.

ScribbleCate's avatar
Nah man, I agree, Russel's my favorite. His backstory (despite being about ghosts and demons) actually makes the most sense out of them all 
fluffychickenpasta's avatar
No screaming 
Just remember that it's all in your head
The glow effect in the eyes are a nice touch to it. amazing art!
ScribbleCate's avatar
Ace-D-Copular's avatar
Awesome.  Kinda miss Del.
ScribbleCate's avatar
Thanks! And same, tbh
k-Liight's avatar
dude this is awesome!!
k-Liight's avatar
you're welcome!
Inekoow's avatar
this drawing is so good :"v
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In