SamaraDEV's avatar
Making high school homework
166 Watchers15.9K Page Views168 Deviations
i'm back!-
Lo siento, pero tardare con las comisiones y YCH.
I'M BAAAACK

Comments104

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
FurraARTS896's avatar
FurraARTS896|Hobbyist Digital Artist
H i
could i com you a draw of these two?
La razon de la por que aun no me suicide ahre
Daisy
Idk if you know it but i'm BeerCheesecakeUwU-
Reply  ·  
SamaraDEV's avatar
SamaraDEV|Hobbyist Digital Artist
Seguro uwu ! aun que tal vez valla a estar un poco mas tarde ;; mi secundaria me esta matando con los practicos.
Reply  ·  
FurraARTS896's avatar
FurraARTS896|Hobbyist Digital Artist
Me gustaría cambiar el personaje ;w;
en vez de la pajarita violeta me gustaria que sea ella Oh shit here we go again
Ojala no le moleste eso ;;;;
Reply  ·  
FurraARTS896's avatar
FurraARTS896|Hobbyist Digital Artist
Ok! no hay problema uwu
¿te envio los points ahora o despues?
Reply  ·  
OliviaTheAngelFox's avatar
OliviaTheAngelFox|Hobbyist Digital Artist
That's Kinda Dum But I Want To Buy a Commission of My Oc xd
Reply  ·  
SamaraDEV's avatar
SamaraDEV|Hobbyist Digital Artist
Sure!
(Sorry for coming soooo late! ;;)
Reply  ·  
OliviaTheAngelFox's avatar
OliviaTheAngelFox|Hobbyist Digital Artist
It's Fine ^^
www.deviantart.com/oliviathean…
Simple yes
Shade yes just her plz

I Already Sent the Points k ?
Reply  ·