SakuraXblossum7894's avatar
Sailor Pyramid Head??
By SakuraXblossum7894   |   Watch
28 44 13K (1 Today)
Published: April 15, 2010
© 2010 - 2019 SakuraXblossum7894
I know this is an odd comparison and leaves question marks for most of you.. :/ but heck, it's all a worth laugh!

ROFL! I had to make a cross over between Silent hill and Sailor Moon! XD I just had to so forgive me!! And this is how PH would have killed James, believe me.

Pyramid Head is from the Silient hill games, cosplaying as Sailor moon... Nothing has to make sense, the end!
Image size
1700x2188px 1.83 MB
IMAGE DETAILS
Make
HP
Model
HP psc1400
Date Taken
Apr 14, 2010, 2:50:47 PM
Comments26
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
FantasyAqua's avatar
FantasyAquaHobbyist General Artist
well, that escalated quickly!
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
Lol I know right? 
FantasyAqua's avatar
FantasyAquaHobbyist General Artist
You think there are mods for this?  They would be worth it~!
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
Ohh I sure hope so! :O There was an extra in SH3 where Heather had a costume that had the "sailor Moon" idea! <3
FantasyAqua's avatar
FantasyAquaHobbyist General Artist
Like really? Tsss, Why Heather when it can be Pyramid head?!
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
lol probably so the players don't laugh their asses off while playing which will rob the scary factor of the game XD
FantasyAqua's avatar
FantasyAquaHobbyist General Artist
Yeah, you are probably right XD
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
Haha, I remembered having friends who laughed at that DLC and there was so much jokes referencing to Sailor Moon because of it! XD
View all replies
hlootoo's avatar
hlootooHobbyist Artist
OAAAAAAAAAAAAO SO...MANY...FROWNS.
Yogosan's avatar
James killed me xD This is lovely~
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
Lol How tragic indeed~~ XD
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
Yeah, it is funny. I did make this account a long time ago and I guess it's the mistake I made now that I regret making a name that I will have to stick with until I make another one. It is old, yes. I just happen to be into Hellsing and other stuff now, and so I guess I'll just have to live with it. :/ Yes, Jiraiya's mouth is pretty big lol.
AteMozzarella's avatar
AteMozzarellaStudent General Artist
Scared.
greymenace's avatar
greymenaceHobbyist General Artist
..i dont know what to think about this.. XD
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
Lol other than what1? shall do good! :D :iconthumbsupplz:
TouketsuKirai's avatar
HOLY SHIT THIS IS SO AMAZING, PYRAMID HEAD SO WOULD COSPLAY AS SAILOR MOON.
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
XD I KNOW RIGHT? THAT IS REALLY BADASS OF PH TO DO! And thank you for the fave! :D
TouketsuKirai's avatar
No problem : D!
I THINK JAMES WOULD BE TUXEDO MASK
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
:D YEAH JAMES AS TUXEDO MASK WOULD BE A KILLER! ;p
SakuraXblossum7894's avatar
SakuraXblossum7894Hobbyist Traditional Artist
XD Yup Tis be Sailor Pyramid Head! Thanks for the fave!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved