Deviation Actions

sakonma's avatar

Dancing Phoenix

Published:
By
24 Comments
4K Views
TUMBLR    Twitter Social Icon by Gasara  TWITTER     Instagram New Icon by poserfan INSTAGRAM    Right Mood Icon by Gasara  COMMISSIONS

Character:
 Bullet; Blue Ae-Ra Seo Yeon for :iconrare-imaging:
Art: Bullet; Blue sakonma  
Closed species: Bullet; Blue Solscian CS belong to prince-corvidae and Alkemistry
                                                    
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
An illustration I finished recently~ It was soooooo much fun painting this! ´7`<333
An exotic and talented phoenix boi with an amazing design~ >v< <3 Totally my cup of tea YvY


Thank you for dropping by!! I hope you like it!! Here's a kiss for you, my love!
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
Media  Bullet; Blue Painttool Sai entirely | Wacom Intuos 
Trivia  Bullet; Blue If I'm not working, I'm in Genshin hell haha 8D  
♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥
Image details
Image size
1300x1602px 3.2 MB
© 2020 - 2021 sakonma
Comments24
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
SavageFrog's avatar

How do you manage to make your fabrics so pretty?

sakonma's avatar

Thank you Froggy!!

And haha with lots of patience and tears 8D

SavageFrog's avatar

So many tears. TAT

Alkemistry's avatar

WHOAA YOU PAINTED HIM SO BEAUTIFULLY IM DEAD ;____; (totally didnt see you @ me until forever later) THIS IS STUNNING THO

sakonma's avatar

oMG SUPER LATE REPLY TO YOUR COMMENT BUT AAAAAAAH!!!! IM SO HAPPY YOU LIKE HOW HE TURNED OUT!! ´7`<3333

Honestly your designs are to die for I LOVE WORKING WITH THEM!! THANK YOU SO MUCH FOR CREATING SUCH A BEAUTIFUL CHARACTER! X3 Emote :eeeee:

Alkemistry's avatar

AWH IM SO FLATTERD SHJFGG ty so much!! your art is amazing too !!

Hannibaru's avatar

HOLY GUACAMOLE.

THE COLOURS.

THE DETAIL.

THAT FACE.

//DECEASED

sakonma's avatar

LADKFJALFJAFL AAA THANK YOU SO MUCH HANNI!!!

So glad you like it!! leeblushplz

AND OMG NO PLZ DONT DIE QAQ

Coraleana's avatar

This is so gorgeous! :wow:

My eyes go all over the place because of all the beautiful details. :heart:

I really like the flow of everything and the elegant pose. Those eyes are so beautiful.. I love all the details and patterns on the clothes, and those feathers in the foreground look so incredible!

sakonma's avatar

Awwwww thank you Coraleana!! ´7`<333

Haha yes there's a lot of details but I had so much fun working on everything!!

Really happy you like it! QvQ<333

//the feathers are part of his super long phoenix tail and since I couldnt show it all, I wanted a least a smol part of it to be included Y3Y<3

Coraleana's avatar

you're welcome. :D

I'm glad you managed to put a few of those feathers in, because they are absolutely gorgeous. :heart:

skfuu's avatar

FIRST WE LIKE WHOA,

THEN WE LIKE WHOA WHOA WHOA!!!!


THIS PIECES IS INCREDIBLE FROM TOP TO BOTTOM! VERY ADMIRABLE WITH A LOT OF DETAILS AND EYE CATCHING COLORFUL PALETTE,

SENPAI,,, THIS IS MASTERPIECE!

(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)

79389350 3386296541412790 2098837581390151680 N
sakonma's avatar

AAAAAAH WHY YOU TWO ALWAYS SO SWEET AAAH ´///7///`<333

Thank you so much!! Very happy you like it!! Ilavplz

And honestly, most of the props go to his amazing designer!! The design itself is totally captivating!

Custom Solscian: Prince of the Sun

I could only try to do it justice leeblushplz

sakonma's avatar

oH MY GOODNESS HAHAHAA

THANK YOU! /)7(\<3333

Rare-Imaging's avatar

My boiiiii

😍 he turned out so beautiful I can’t even

sakonma's avatar

So glad you like how he turned out Rare!! ´7`<33

AND THANK YOU SO MUCH AGAIN RARE FOR LETTING ME DRAW THIS BEAUTIFUL BOI AAAH <3 <3

Rare-Imaging's avatar

Nah nah the pleasure is definitely mine <3

i hope to get him again in you art one day soon cause hnnng you loveee him so good heh

sakonma's avatar

Thank you so much again Rare!! brohugplz

And oMG THAT WOULD BE FANTASTIC AAAAAH!!! *7*<3333

//you are on my waitinglist so I'll definitely roll your way at lightning speed once your turn comes again!!!! ;3333

Rare-Imaging's avatar

-noodles in excitement and reaches out while titanic music plays in the background- I await your return to me 💋

HaitangXunFeng's avatar

This is so beautiful.... I don't think there are words that can describe how breathtaking it truly is.

sakonma's avatar

Oh my--- Q////Q<333

THANK YOU SO MUCH!!!

So glad you like it! leeblushplz

Tangenscotangens's avatar
WOW!! It's gorgeous!
sakonma's avatar

Thank you so much!! :heart:

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In