Deviation Actions

SaiyaGina's avatar

Nude Link is Nude

Published:
By
185 Comments
42K Views
Having a fun time...

various months ago ... xD

Midna says: "Ok, you showed that you're a real man, now dress up because you make me sick"

ugly legs are ugly
Image details
Image size
675x1000px 190.49 KB
Comments184
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
AngelOfDarkness089's avatar
Hahaha oh man thank you so much for making me laugh with this. I really needed that :XD:
BigClaudia's avatar
LoZOtaku11's avatar
Thank goodness you're covering yourself with your hat... I wouldn't be pleased if you didn't.
Tacocat333's avatar
this is just funny…..also cute…..and hot……and a lot of other stuff
Damnit Link! lol
This is fun and funny. I like it a lot.
Kaida124's avatar
Lol I love this.... So hot...
passing37's avatar
C'mon boy show us what ya got :)
scorpian-wolf's avatar
HAHA i'm surprised she didn't kiss him
Nawel249's avatar
Ganondorf: (gets sick, pukes and collapes) nuff said.
Sasukegrl's avatar
awww. Link .... remove the hat. ha ha ha. SEXY!!! awww, link don't be shy.
badblackdragon's avatar
Ay dios ay dios!!! Que me muero *//////* que alguien le quite ese gorro!! xDDD
Que cabrona es Midna xD
yilingIaozu's avatar
Oh my god this is amazing :XD:
TsukiNova's avatar
:iconnosebleedingplz: he's so cute when he's embarrassed.
Diuxidx3's avatar
This isn't fair! He's to sexy to be fictional! D:
Jozzalanco's avatar
I must say.. damn that's sexy.
badblackdragon's avatar
ejeeem...Link todos sabiamos que eras un machote no era necesario eso T_T
mimimaddy101's avatar
BUTTDANCER's avatar
FAVING THIS SHIT CUZ LINK MAKES THE EXACT FACE I MAKE WHEN A FRIEND WALKS IN AND I'M ZOOTED WHILE FAPPING TO LINK'S N00DZ.
Innocent-smell's avatar
Shadowpollo's avatar
XD dios pobre link xD
Mi amiga loca por link lo flipara XD!
Deusluxmea's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In