Daily Deviation
SaiyaGina's avatar
Darkstalkers Tribute
By SaiyaGina   |   Watch
4K 449 85K (1 Today)
Published: June 26, 2009
© 2009 - 2019 SaiyaGina
Wow! Finally I can show this!! TvT Wheeeeeeeeeeeeeeee

Go now and preorder the Darkstalkers Tribute Book! [link]

Title - Pool Party Stalker <--- I didn't have any imagination so a friend titled it ;D

I'm so honored to get into this book, I mean, this is gonna be the first piece that'll be shown worldwide and to be with such amazing artists is like a dream TvT sniff sniff I'm amazed with the graphic quality of the many entries that did and didn't made in and I feel like a little crappy ant besides them all ;D (Wanna see more tribute entries? go here! [link])

Hahaha my tribute piece is like ... so... OFFTOPIC! =P And by saying that I love blue is like... all is effing blue!

At first this was going to be only a bishie Rikuo and a water theme, but then came Felicia, and then came Hsien-ko and Q-Bee and finally Lilith is kinda there... so this ended like a girly pool part and Rikuo being a bishie stalker (mmmhh I wonder if he could stalk me instead ;D)

Please see other tribute pieces by fellow mexicans! [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link]

Made in SAI -- CMYK corrections made in Photoshop CS2
Inspired with Touhou Project songs o_O
Process here

Whoah! a DD!!! ;v; geez now I feel more honored thn before! Thanks a lot ^elicoronel16 for the feature!!
Image size
700x906px 128.64 KB
Comments449
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
SuperSUfan's avatar
SuperSUfanStudent Traditional Artist
Hahaha all 3 of my favorite Darkstalker girls are in the same pic kudos to you!
M-102's avatar
Felicia in this picture is obviously saying Rikuo is pretty attractive for a fishman.
Nakuru-Nebelung's avatar
Mmmmm, kitty is going to catch some sushi by herself ;)
jesschan's avatar
jesschanHobbyist Digital Artist
Gorgeous
BigBootyZombie's avatar
BigBootyZombieStudent Digital Artist
Rikuo invited to a all girls pool party? Sounds legit.
EmperorBassexe's avatar
I tihnk Rikuo's wife will have a few things to say to him once he gets home. XD Well done!
Durrsly's avatar
This was tweeted by the official Darkstalkers twitter.
Danieltiger13's avatar
Danieltiger13Hobbyist General Artist
:iconbuenoplz: excellente!
roy-the-hedgehog's avatar
You suck at drawing fag
Funny-Star-Runner's avatar
Funny-Star-RunnerStudent General Artist
Because your art is so much better.
MIRAGE-5X5's avatar
MIRAGE-5X5Hobbyist General Artist
cool pic
trumi's avatar
Q-bee: What ? I lack something that Felicia has ?
star-gazerHD's avatar
star-gazerHDHobbyist General Artist
dude one of the most epic games ive played in my entire life
RedWingsDragon's avatar
It's a trap! Awesome work here
3Dogz's avatar
3DogzStudent General Artist
Beautiful! :aww:
Hotfeet444's avatar
Hotfeet444Hobbyist Traditional Artist
Awesome work. :D

Although I know Rikuo wouldn't do anything, he's married and has kids after all. XD
Patchouli-Rolling's avatar
Patchouli-RollingHobbyist Digital Artist
Man, I wanna cosplay Felicia and Hsien-Ko sooo bad. ; ___ ;

Anyways, good job. ;DD
Voltageshocker's avatar
This is great. Another Rikuo lover. A,azing detail and colors!
PrinceEevee100's avatar
Mmmm felica wants her some fishy~
FurryFreakLover's avatar
FurryFreakLoverHobbyist Writer
nice coloring.
Social-Misfit's avatar
my favorite Darkstalkers work! I love how Felicia is teasing him, but you know she just might be wanting to eat a fish! :D
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved