Shop Forum More Submit  Join Login
Abaddon Finally Derps!!! by SafireCreations Abaddon Finally Derps!!! by SafireCreations

You are not allowed to use my O.Cs / story or copy, steal, trace, reference, or use/alter this art for any reason. This Character is used only for me and my mate's personal use!

Link-> My Art Useage
Do-not-compare by half-rose
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Grey Kit Emoticon-Lmfao Grey Kit Emoticon-Lmfao Grey Kit Emoticon-Lmfao Grey Kit Emoticon-Lmfao Grey Kit Emoticon-Lmfao Grey Kit Emoticon-Lmfao 
I may very well get my ass digested for this one but I don't fucking care!!! This was well worth the damn laugh!!! I hope you guys's sides are fucking hurting because my lungs are about to burst!!! XD XD XD XD XD XD XD XD XDLMAO, Female LMAO, Female LMAO, Female 

ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THIS RARELY HAPPENS!!!!!!
Intense Eyebrow Wiggle Sweg (Hitlerspimp)ChatIcon! 



Closed Species: Tenebre' Demon'
© Aria47 :iconsafirecreations: and Safire Creations
Add a Comment:
 
:iconathineastone:
AthineaStone Featured By Owner May 27, 2015  Student General Artist
hes so gonna eat you for this lhehe
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 28, 2015  Student Digital Artist
Yeah he will XD
Reply
:iconeveechan:
EveeChan Featured By Owner May 21, 2015
whut.... da.... fuq?!? O__o;;;
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 21, 2015  Student Digital Artist
XD XD XD exactly what I said when I finished it XD
Reply
:iconeveechan:
EveeChan Featured By Owner May 22, 2015
*hides*
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 22, 2015  Student Digital Artist
XD XD XD He's probably gonna kick my ass for that one XD
Reply
:iconeveechan:
EveeChan Featured By Owner May 22, 2015
you eat 'cha >_> one or the other
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 23, 2015  Student Digital Artist
XD XD XD yeah
Reply
:iconearwiggy:
Earwiggy Featured By Owner May 19, 2015  Hobbyist General Artist
LMAO That is an excellent derp right there
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 20, 2015  Student Digital Artist
XD XD XD XD XD XD yeah my friends and I were in Skype and they were watching me animate and well I derped hard when I made the mistake in playing the animation before it was finished XD XD XD XD we all couldn't stop laughing XD XD XD XD XD XD XD this was the result XD XD XD XD XD it was to friggen hilarious! So I had to post it, and my bad attempt at finishing it XD XD XD
Reply
:iconrosethorn1483:
Rosethorn1483 Featured By Owner May 19, 2015  Student Digital Artist
XD LMAO!!!!! :rofl: That's hilarious! :XD:
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 19, 2015  Student Digital Artist
Yeeessshhhhh! That's why I did it XD XD XD
Reply
:iconthe-jasmine-nation:
The-Jasmine-Nation Featured By Owner May 19, 2015  Hobbyist General Artist
Good morning, derp face XD
Reply
:iconsafirecreations:
SafireCreations Featured By Owner May 19, 2015  Student Digital Artist
XD XD XD XD XD Yes!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 19, 2015
Image Size
327 KB
Resolution
3508×2480
Thumb

Stats

Views
264
Favourites
6 (who?)
Comments
14
×