Deviation Actions

Ryoko-demon's avatar

- I'm Zak. - I'm Crysta...

By Ryoko-demon
* R&R ArtGroup - Facebook page *

© Any using of the photography for commercial purposes and photo-manipulations are strictly prohibited. Reposting is allowed, provided credits and links.
© Использование фотографии в коммерческих целях и любые фотоманипуляции запрещены. Перепост разрешён при условии указания авторства и ссылок.

__________________________________
PLEASE DO NOT COPY WITHOUT CREDITS!

Like this picture [link]

Crysta and Zak - Ferngully: The Last Rainforest (20th Century Fox)
Costume, wings, wig styling, makeup by me.

Photo by Kifir :iconkifir:

Image details
Image size
900x600px 614.16 KB
Make
Canon
Model
Canon EOS-1D Mark III
Shutter Speed
1/2656 second
Aperture
F/1.4
Focal Length
50 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Aug 16, 2009, 2:49:02 PM
Sensor Size
6mm
Published:
© 2009 - 2021 Ryoko-demon
Comments278
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Doctorwholovesthe80s's avatar
I stumbled across this and I ROFL like crazy because even though I've haven't seen this film in YEARS, I totally recognized this scene!
Shidou's avatar
Очень точно! 100%, нет 300% точно передано! Это потрясающе!
Ryoko-demon's avatar
Спасибо ))
catt002's avatar
You have no idea how happy your Fern Gully cosplay has made me! I'm sitting here screaming like a little girl! It takes me back to my childhood! This is just amazing!
UrsusAureusHistorias's avatar
"That's hot, I mean cool"
Kathryn-Wood's avatar
Haha, so cool!! I love the wigs! :heart:
Nightcool's avatar

After seeing the movie after a few years,

My oldest father claimed to me,

"This will be my new greeting!"

The way Crysta did it.

EileenVellekoop's avatar
hahahahhahah soooo funny!
McKinleyMassacre's avatar
YOU JUST PERFECTED MY CHILDHOOD :D
BakuBlader's avatar
My thought exactly
TheFaceOfJuu's avatar
I loved this movie when I was little! You did such a fantastic job. :D
PsychicNomad's avatar
Crysta is one bodacious babe, you look awesome as her <3 :)
DanZen's avatar
AWESOMENESS!!! I SOO LOVE THAT PART hahahahaha XDD great !
ToxxicAsphyxiate's avatar
OMG This is so awesome >w< i used to LOVE this movie!! <3
meepsie's avatar
Omg this is amazing :') Just like the film, it brings back such memories of my childhood! ^_^ I love this photoshoot. May I make a blend/graphic from your photographs?
Ryoko-demon's avatar
No, any photomanipulations are prohibited.
meepsie's avatar
Oh okay, thanks for letting me know.
Coolygirl03's avatar
omg that hair of zaks xD lol but wow amazing cosplays ^^
ih8twilite's avatar
this was such a cute scene! -^-^- <3
2worldanime's avatar
lol this part just wanted me to shout, "Genious!" at the screen XD i love crysta
Sadistar's avatar
Amazing set omg love it XDXDXD
Thunderscape-7's avatar
Hahaha great cosplays!
MizuPics's avatar
Awesome!! And so... YUP! That's the movie!! I *loved it!* when she did that in the vid.
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In