Ever see a character in a show/movie/comic/etc that looked almost identical with one of your OC's (not talking about recolors but finding the character after you made the OC)?
|28 votes
Yes!
50%
Sorta...
29%
Nope
21%
royalraptors's avatar
By royalraptors   |   Watch
10
Published: March 2, 2015
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (7)
Eloylie's avatar
Eloylie|Hobbyist General Artist
I hope no one stole your idea!

I know this from many incidents. For example, my boyfriend always told me what kind of dragon the monster hunter games are lacking, and in the newest game, nearly the same dragon suddenly appeared o.o

Also, a few days ago I had an idea for a new story, to cover up some loose bits. Another person wrote in the comments that their Ocs in one story where nearly the same from the characteristics seen.
Reply  ·  
royalraptors's avatar
royalraptors|Hobbyist Digital Artist
I think the character came out like maybe a year before I made my character... However I never knew about this character until recent... My character has a very generalized appearance so I think it could be a coincidence a similar character will pop up here and there

I think it's kinda cool to see a twin of my OC in a show xD I relate to them so much like

that's my bby!
Reply  ·  
Eloylie's avatar
Eloylie|Hobbyist General Artist
Hahaha :D yes kind of xD 

which character was it :3?
Reply  ·  
royalraptors's avatar
royalraptors|Hobbyist Digital Artist
One you wouldn't know xD I think it's happened with more than one character tho too 

my babs are so basic pff
Reply  ·  
SickyleTheBloody's avatar
SickyleTheBloody|Hobbyist General Artist
Yes.
Reply  ·  
royalraptors's avatar
royalraptors|Hobbyist Digital Artist
It's weird like

 bro 

bruh

thats my oc

what r u doin 

get back here

bro
Reply  ·  
SickyleTheBloody's avatar
SickyleTheBloody|Hobbyist General Artist
dude yes
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved