Deviation Actions

Roggles's avatar

Juho Shoshiken

Published:
By
300 Comments
66K Views
here we go, did it lol...

yeah, its her new technique in the manga ^^'
Image details
Image size
526x750px 172.56 KB
© 2009 - 2021 Roggles
Comments300
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
HyuugaHigure's avatar
Love it! Too bad we never see its effect.
you seen chapter 700?
Koshej's avatar
Dunno, why it reminds me of this: [link]
Koshej's avatar
Or this: [link]
Funny, he even has something like the Hyuuga clan symbol on him. :rofl:
Yasumiko's avatar
This is epic!!! :clap:
FaerianaShalanor's avatar
holy shit! awesome
Pinkfox9000's avatar
I love how you motion blurred her arms! It looks like she's coming right at me!
Battousai13's avatar
SatoAkirama's avatar
it's cool and you r good painter, but I don't like this pic...
Tsuki222's avatar
SandPerv's avatar
how did she do that? and where the hell did she learn to do that? and what the hell does it do?
keyblademaster128's avatar
ABCD12321's avatar
NOT MY FACE!!

cool picture
Akiauchi's avatar
One word: Epic!
Ryusora's avatar
Yosh! Hinata-Chan! :w00t: she's awesome! I just love the detail & the colors are amazing too! :D
Araitsume's avatar
felncass's avatar
I love the use of the focus and lightning!
Musou-Enrai's avatar
Still looks good as it did the first time I saw it. :) Only her forehead looks a bit too big. I know the small hair bangs are foreshortened but nevertheless.
Did I ask how long did it take you and was it completely digital? :?
Cenedar's avatar
And with this technique, Hinata officially became the most bad-ass female ninja in Naruto, IMHO.
VictoriaHollow's avatar
omg, if her chakra can turn into lions, thats a strong move
Kazumi-Senpai's avatar
Awesome!! :la: Your so good at drawing!! :heart:
ScereyahaDreamweaver's avatar
Hi I wanted to know if it would be okay to mention you in the inspiration meme that is going around. The fact that you have your own style but have learned so well to use the original styles of the characters you draw is something that is challenging to develop, especially since it is hard to keep your own style separate, It inspires me to learn to do the same.
Roggles's avatar
yeah sure ^^,
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In