Roggles's avatar

Chibi Commission - Sasuke

2K 289 61K (1 Today)
By Roggles   |   Watch
Published: January 13, 2007
© 2007 - 2019 Roggles
1 of 3

commissioned by

i hope its not too dark... 8O cant really tell haha
background makes him look like a giant XD o well more kawainess haha
anyway enjoy ^^

interested in commissions? check the details here [link]

edit: fixed darkness
Image size
400x480px 147.55 KB
Comments289
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Mangamog's avatar
MangamogHobbyist
This makes me laugh because it's hard to imagine a badass chibi but you nailed it! XD That expression!
inugirl08's avatar
inugirl08Student General Artist
Beautiful.
Awayukikan's avatar
AwayukikanHobbyist General Artist
Wow! I love the light!
shykunoichi94's avatar
shykunoichi94Hobbyist General Artist
:aww: chibi sasuke! :tighthug:
zutiss's avatar
oh man :D it looks sooo cute ^^
blindBraille's avatar
Lol I don't really like sasuke but this piece was so good I had to add it to my faves.
snail-love's avatar
snail-loveStudent Traditional Artist
he's too cute ^^
moogyAKA's avatar
darksasuke ... cuttyy ^^
Godaime-Tsunade's avatar
Godaime-TsunadeHobbyist Digital Artist
>///< Cute... Sasuke chibi is so cute.
TsukiNoYoukai's avatar
TsukiNoYoukaiHobbyist Writer
u.u.... u///u he is cute... but annoying

I liked the background *-*
thirteenth-Capricorn's avatar
thirteenth-CapricornStudent General Artist
...wow...
rayankrpt's avatar
you just cant take him seriously like this x3 lol

great work. perfect chibi d(n_n)b
AlliteRi's avatar
The lonely angst prince of melancholy. The sun may only touch his back! XD
EmotasticalSasuke's avatar
I like that little fan he has tucked under his belt lol :D
sakuraXmoto's avatar
takes away all that scary-ness lol.Very cute.I love sasuke.
chaxelos's avatar
chaxelosHobbyist Digital Artist
kawai!!! :cute:
PoochyChan's avatar
The colors are beautiful! I :heart: it sooooo much!
vicpo's avatar
dude!!! he looks so funny trying to look dignified when he is a chibi!!
Chibisuke: yeah, i'm a shorty but i know 623 ways to kick your butt. SO YEAH
i laughed SO hard at his expresion
Narutoaholic's avatar
What an adorable Chibi Sasuke !
He is so cute !
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In