Shop Forum More Submit  Join Login
Genocide by RockuSocku Genocide by RockuSocku
happy halloween!
ohhhh shit nah the feels

I cannot stop with the undertale obsession
(can u blame me though this game is so awesome)

credit for the concept and initial sketch go to :iconfriedsoup: for this one! she gave me permission to post this but she deserves lots of praise so go thank her!

ps. there's no way for me to put a spoiler warning on this is there? : / aaa
pss. gunna queue this so I won't be able to reply to comments till later
tumblr post: rockusocku.tumblr.com/post/132…

Software used: Photoshop Elements
Time taken: 1 hour
Add a Comment:
 
:iconaurinmantus:
AurinMantus Featured By Owner Jul 12, 2018
its sooo guud (trys not to cry over poor flower ;;;;w;;;;)
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Sep 3, 2018  Student Digital Artist
Aww ;//7//; hehe thank you!
Reply
:iconaurinmantus:
AurinMantus Featured By Owner Sep 3, 2018
yeet super awsome *huggle*
Reply
:iconatfanmidnightmoon:
ATFanMidnightMoon Featured By Owner Aug 5, 2017  Student General Artist
I love Chara's expression! It's so cute! Which just makes the picture even creepier! Nice job. ^^
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Sep 3, 2017  Student Digital Artist
thank you! <3
Reply
:iconatfanmidnightmoon:
ATFanMidnightMoon Featured By Owner Sep 3, 2017  Student General Artist
You're welcome! ^U^
Reply
:iconanimegurl02:
ANIMEGURL02 Featured By Owner Feb 12, 2017
nope
Reply
:iconmscreepyplaguedoctor:
MsCreepyPlagueDoctor Featured By Owner Edited Sep 16, 2016  Hobbyist Artist
Sorry to bother you but I came here to tell you that your artwork was stolen whitehawk420.deviantart.com/ar…
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Sep 16, 2016  Student Digital Artist
I've been noted about it! I already have a report pending so hopefully it will be removed soon: thank you for telling me!
Reply
:iconmscreepyplaguedoctor:
MsCreepyPlagueDoctor Featured By Owner Sep 16, 2016  Hobbyist Artist
Ok, you're welcome! ^^
Reply
:iconmkayrose26:
MkayRose26 Featured By Owner Jul 23, 2016  Hobbyist Traditional Artist
This is so adorable!
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Sep 10, 2016  Student Digital Artist
thank you! > v 0 /
Reply
:iconhaileym45:
HaileyM45 Featured By Owner Feb 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
Do you mind if I use this as a reference for a form? I'm gonna be role-playing as Chara and I think this picture is awesome! Pretty please? :3
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Feb 22, 2016  Student Digital Artist
Yeah sure thing!
Reply
:iconhaileym45:
HaileyM45 Featured By Owner Feb 23, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yay! Thank you so much! I'll make sure to credit you. :3
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Feb 24, 2016  Student Digital Artist
thanks! no problem!
Reply
:iconxxkoumorixx:
xxKoumorixx Featured By Owner Feb 21, 2016  Hobbyist Digital Artist
Nice Drawing. :D
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Feb 22, 2016  Student Digital Artist
Thanks! :>
Reply
:iconklowbie:
Klowbie Featured By Owner Nov 25, 2015
I don't blame you for the obsession, it's a really great game.

Lovely work on this, Chara looks amazing in your style.
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Dec 24, 2015  Student Digital Artist
thank you!
Reply
:iconrosypumpkin:
RosyPumpkin Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
nice work! 
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Dec 24, 2015  Student Digital Artist
thanks! 
Reply
:iconrosypumpkin:
RosyPumpkin Featured By Owner Dec 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
you're welcome! 
Reply
:icondarklywhite:
DarklyWhite Featured By Owner Nov 9, 2015
Oh this is wicked, I love it. 
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Dec 24, 2015  Student Digital Artist
thank you!
Reply
:iconkaystronaut:
Kaystronaut Featured By Owner Nov 6, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Cute//////
Reply
:iconazurerat:
AzureRat Featured By Owner Nov 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
So innocent and yet so deadly.
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
I don't even know about innocent lol they're both kinda evil
Reply
:iconazurerat:
AzureRat Featured By Owner Nov 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
Is Rocku evil too? :o
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
nahh I don't think so I joke about being yandere but rocku isn't evil
Reply
:iconazurerat:
AzureRat Featured By Owner Nov 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
But I like you just the same. :3
Reply
:iconunluckyladybug:
UnluckyLadybug Featured By Owner Nov 1, 2015  Hobbyist General Artist
 Chara you lil shit stop that ; ;
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
chara is so creepy I don't think I'll ever do genocide run tbh
Reply
:iconkamezdov:
Kamezdov Featured By Owner Oct 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
Chara, you bastard. Either way, awesome pic ;w;
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
chara is creepy but good halloween material
- and thank you!
Reply
:iconpenncentralfan1:
PennCentralFan1 Featured By Owner Oct 31, 2015  Student Digital Artist
Screw you, Chara
Reply
:iconamayakuu:
Amayakuu Featured By Owner Oct 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
Omg! mi heart hurts :'DDDD Flowey noo my bby dont cry :')
Reply
:iconrandomdeviant347:
RandomDeviant347 Featured By Owner Oct 31, 2015
I'm cracking up at the comments calling this cute/adorable. XD
Reply
:iconfortisselle:
Fortisselle Featured By Owner Oct 31, 2015  Student Digital Artist
same.
Reply
:iconaetherealbunny:
AetherealBunny Featured By Owner Oct 31, 2015  Student General Artist
AHhahaha....all the "So cute" comments. Then again, the picture it's self was well thought out to really screw with those who don't understand.
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
lol it's deceptive. At first I thought chara was cute with their little smile and rosy cheeks but nnnnnope! :iconweepplz:
Reply
:iconfrappuchii:
Frappuchii Featured By Owner Oct 31, 2015  Hobbyist General Artist
ovo I need to get this ending <3
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
If you do be warned as it can alter the playthroughs you do after getting this ending! ; o
Reply
:iconfrappuchii:
Frappuchii Featured By Owner Nov 4, 2015  Hobbyist General Artist
oAo ok!
Reply
:iconnukekneelerr:
NukeKneelerr Featured By Owner Oct 31, 2015
I love this game but i don't like the Genocide ending much...
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
same I don't plan on ever doing a genocide run unless it somehow unlocks more story content or becomes more beneficial to do but that seems unlikely 
Reply
:iconnukekneelerr:
NukeKneelerr Featured By Owner Nov 4, 2015
It kinda does unlock a bit of story but a tiny bit it effects how the pacifist ending ends a little
Reply
:iconrockusocku:
RockuSocku Featured By Owner Nov 4, 2015  Student Digital Artist
ohh yeah I know about that; I don't wanna ruin the pacifist ending though : < I'm okay with it as it is xD
Reply
:iconnukekneelerr:
NukeKneelerr Featured By Owner Nov 4, 2015
Yeah i like it the way it is
Reply
:iconsapphy-chan7:
Sapphy-chan7 Featured By Owner Oct 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
This is adorable ;A;
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 31, 2015
Image Size
3.0 MB
Resolution
2480×3508
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
3,540
Favourites
492 (who?)
Comments
56
Downloads
54
×