rimolyne's avatar
Easter bunny- update
By rimolyne   |   Watch
7 15 300 (1 Today)
Published: April 3, 2010
© 2010 - 2019 rimolyne
Happy easter to you all!!! *hugs*

photoshoot with :iconladycrimson: :iconscorpionentity: :iconnightwulf-theundead:

the bunneh is mine!!!!
Image size
1024x768px 645.22 KB
IMAGE DETAILS
Make
OLYMPUS IMAGING CORP.
Model
E-410
Shutter Speed
1/800 second
Aperture
F/4.4
Focal Length
21 mm
ISO Speed
800
Date Taken
Apr 1, 2010, 3:50:20 PM
Comments15
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
SideVVays's avatar
SideVVaysHobbyist Photographer
ahahaaa, asta e ala care ne-a insotit si la munte?:lol:

Mi-aduc aminte ca am facut niste glumite pe seama lui.:iconteheplz:
rimolyne's avatar
rimolyneHobbyist General Artist
:D buuuuneeeeh!!!

te luai de mustatile lui, i remember!!!
SideVVays's avatar
SideVVaysHobbyist Photographer
:icontehestareplz:
Teo-Hoble's avatar
Teo-HobleStudent Digital Artist
awwww... poor baby, it jumped up the tree when a wild wild doggy ran after it and now it's stuck up there. Somebody call the firesquad!!!

Happy Easter, babe :D
rimolyne's avatar
rimolyneHobbyist General Artist
u just called me babe!!! rrrrrrr!!! i'm gonna be so good to u from now on, especially since i know our passion flame never was put out... :iconheartemote:
Teo-Hoble's avatar
Teo-HobleStudent Digital Artist
:lmao: "Lav lav lav" *does the ladygaga dance* - yes, I'm in "wtf" mode :P
rimolyne's avatar
rimolyneHobbyist General Artist
:iconcuteicondividerplz: :iconbunnyglompplz: :iconcuteicondividerplz:
Sykeye's avatar
ISO mai mic,ce te-am invatat eu ?:D misto ierpurasul !
rimolyne's avatar
rimolyneHobbyist General Artist
actually, i-am dat eu prea mult brightness...vroiam neaparat sa prind soarele acolo, cu tot cu flare and such...
sarumana ca iti place, il mai inchiriez la lume... :))))
Sykeye's avatar
:D aha
pacat ca nu este real...puteam obtine niste poze f sweet combinatii de iepuras+o tipa :)
rimolyne's avatar
rimolyneHobbyist General Artist
crede-ma ca s-a facut asta.. uite-te la :iconscorpionentity: :P
Sykeye's avatar
yup,dar nu e real individu :D
rimolyne's avatar
rimolyneHobbyist General Artist
true *le sigh*
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved