Shop Forum More Submit  Join Login
My Sock-Worm by ReverseMirror My Sock-Worm by ReverseMirror
Oh geez, yes I'm not dead! :dummy:

So, that eel thingy, decided to do it. n.n And I very much like how it turned out. At first I was gonna draw a girl, but then my brain's all like:
Brain: "You're drawing a guy."
Me: "Wait, what? No, I'd rather draw a-"
B:"Guy."
M: "NO! I had a design for her and every-"
B: "YOU ARE DRAWING A DUDE OR SO HELP ME GOD I WILL GIVE YOU A SEIZURE."
M:...
B: "THREE. TWO. O-"
M: "Doing it!"


:iconwthplz:
Brain: "Aren't you glad now?"
Me: "...yes. :iconawkwardhugplz:"
Anyways, I suck at fashion, so don't make fun! Sloppy coloring, but I do like how it turned out. And random texture (from Google!) for a background. Basically a typical me picture n.n
And if you're wondering why it's on his hand, it's because when I first saw it my reaction was "WTF A worm?!" Then the second time I said "WTF A Sock?!"
Yup n.n Explains the title pretty well don't you think?
Oh, and do a few of you remember that bet from March? Well I'M COUNTING THIS AS MEME NUMBER TROIS (heck yeah that's French!)

I'm done, I might draw the girl, but that'll be later. And sorry for such a long description, had a lot to say (about how suckish my brain is...)
Eel for yourself?: [link]
Add a Comment:
 
:iconoraclespeaker:
Oraclespeaker Featured By Owner Feb 4, 2012  Student General Artist
Wow your good....
Reply
:iconsweet-amy-leah:
Sweet-Amy-Leah Featured By Owner Nov 8, 2011  Professional General Artist
so cute!:)
you improved so much!:)
can't wait to see my request:dance:
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Nov 8, 2011
Aw thanks so much! And I will get your's done eventually, no worries n.n
Reply
:iconsweet-amy-leah:
Sweet-Amy-Leah Featured By Owner Nov 9, 2011  Professional General Artist
:dance:
Reply
:icontheforgottenrain:
TheForgottenRain Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
Ohmaigod I love it n.n I am jealous of your sock-worm though.
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Oct 29, 2011
Aren't you? You should totally make one, it was so much fun n.n
Reply
:icontheforgottenrain:
TheForgottenRain Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
I should n.n Or better yet I could draw one. Wanna know why? MY TABLET IS FIXED 8DD I can get back into drawing ^^ And I want to download Sai, but I don't want to get the link wrong {even though I probably won't, I'm paranoid} so can you just give it to me? ouo
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Oct 30, 2011
How you get it fixed? And um [link] there. Apparently there are two versions, and mine isn't updated.
Reply
:icontheforgottenrain:
TheForgottenRain Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
...I updated the software OTL I didn't even think to do that until my sister suggested it. We updated it and it works good as new >__> I felt so stupid, and still do.
And thanks n.n I just need to at least find a way to beg my dad to pay for it ;__; You pay via PayPal, right? Or can you do it by some other method?
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Oct 30, 2011
Yeah, eventually your free trial ends and then you just do all this crap back on the website and you're done.
Reply
:icontheforgottenrain:
TheForgottenRain Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
Oh okay. I'm sure I can at least get my free trial in while it lasts. It lasts for 30 days right?
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Oct 30, 2011
Yes, man. Just...read! Explains all the stuff!
Reply
(1 Reply)
:iconsteppingskyward:
steppingskyward Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
love the brain conversation--SHUTUP ADVERTISEMENT IN THE CORNER, I DON'T CARE. YOU'RE IN A LANGUAGE THAT I DON'T UNDERSTAND, THE ONLY WORD I GOT WAS LECHE. GO AWAY.

back to the brain conversation XD

YAY AWKWARD SOCK...EEL...PUPPET...THINGS...
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Oct 29, 2011
Oh I hate those ads on YouTube! Like, seriously?! While trying to watch a video?! C'mon!
Yup, brain actually did that. True story, bro.
And my actually response was "Aw, how pretty...freakin worm, why you here?"
I saw five more memes and finally understood XD
And numero...three. Still doing that!
Reply
:iconkeiketsu:
keiketsu Featured By Owner Oct 29, 2011  Student General Artist
LOL, nice convo between you and ur brain.
anyways, it looks greata :)
Reply
:iconreversemirror:
ReverseMirror Featured By Owner Oct 29, 2011
Thanks! The highlight of this pic is definitely the brain conversation XD
Reply
:iconkeiketsu:
keiketsu Featured By Owner Oct 29, 2011  Student General Artist
:) haha
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
October 29, 2011
Image Size
95.7 KB
Resolution
700×1000
Link
Thumb

Stats

Views
169
Favourites
6 (who?)
Comments
12
Downloads
11
×