Shop Forum More Submit  Join Login

Subby + MOAR FEATURES :V (FILLED)

Journal Entry: Wed Aug 26, 2009, 12:49 PM
SO TO START THIS OFF...
SLKGMSDGSDGDG -FROTHS-

copycat01 BOUGHT ME A SUBBY. ;^; Since mine had like. One more day left of it, LMFAO. But srsly. She is such a cool and amazing and nice person and AN OSM FRIEND. I'M SO GLAD I GET TO TALK WITH YOU MORE NOW. I always wanted to but I am so socially awkward that it's hard for me to talk to people and and and... Well, anywho, you are so cool. I WISH I COULD PUT ALL MY THOUGHTS INTO WORDS. But I suck at that hahah. orz But anywho... I'm gonna feature her first here! SHE HAS SOME BEAUTIFUL ARTS.

:iconcopycat01:
silver with star by copycat01 cool pose BD by copycat01 Gaia commission- Cirenes by copycat01
See what I mean? Gorgeous right? ;^;

And nooowww...
I have recently discovered my love for featuring people. Idk why, I just like to, LMFAO. So. I'M GOING TO DO SOME MORE FEATURES. But it won't be the same 15 feature thing. I'm first gonna feature just some awesome people who deserve some love not only for their osm art but 'cause they're just really nice people. ;u; So uhh. I'm gonna try to do this like. Once a week or something, and since there are a LOT OF PEOPLE I KNOW on that list, I'll just do three at a time. SO THIS WEEK... But these people I won't be showing their deviations, so you just gotta TRUST MEEEE.

OSM TAIMU, PART ONE
(tofumitofumitofumi---J/KJ/K. butsrslyGOTOHERSHEISOSM)

:iconchalitto: SHE IS SO AMAZING. Omgosh. She is one of the nicest people I have ever talked to. ;^; Like, really. And her art is BEAUTIFUL as well! Rerri. She is just. So awesome and kind and... SKLGMKLSg. JUST TAKE MY WORD FOR IT OKAY. Cha-hyun I'M SO GLAD I MET YOU. You really make me feel better when I feel bad and NNNHH JUST THANKS OKAY. And once again, her art is SO PRETTY. :heart:
:iconsayael: Wtf, GORGEOUS ART IS GORGEOUS MUCH? I admit I actually ADORED HER ART FROM AFAR FOR A VERY LONG PERIOD OF TIME. Hell, you prolly all did too (AND IF YOU DIDN'T, YOU SHOULD, CLICK CLICK CLICK). She's really nice and really creative, and her style is beeaautiful and just a pleasure to look at. +u+ didimentionhowniceshewasLMFAO. :heart:
:iconbunnytheassassin: OKAY I'MMA WRAP THIS ONE UP WITH SOMEONE WHO IS JUST REALLY AMAZING AND SPESHUL TO ME. Wow that sounded corny. But. Srsly. BTABBDAWTUR YOU ARE OSM. I LOVE her style (LONG STYLE BUDDIES AHOOOYYY) and it's all so expressive and just fsking amazing. And she is SO FSKING NICE. I FEEL SO BAD THAT I SAW YOU FOR SO LONG AND YET IT TOOK US SO LONG TO TALK. Verse and Cecilia started it ryt ryt. But really. BTA is awesome and you'll think so too, I GUAAARANTEE IT. Btw. She is. Hilarious. I swear she makes me laugh every day, LMFAOOO. LESS GO BE SUPA SUPA KAWAII DESU TOGETHER. :heart:

AND NOOOWWW.
I will do five other features. :V
1. :iconryki-chan: (I RESERVED YOU A SPOT 'CAUSE YOU'RE OSM AND JUST MISSED MY LAST ONE >:C)

2. :iconmagicherry:
:thumb134256481::thumb131236497::thumb133413732:
3. :iconnammah:

Mature Content

Thanks for the 10k by Nammah
A plushie pile by Nammah Waking by Nammah
4. :iconkiraxy:
Emo Punk J-Rock by KiraXY Lets Dance by KiraXY .:Nira:. by KiraXY
5. :iconfall-msc:
Untitled by Fall-msc Puppets of Destiny by Fall-msc Alex Chibi by Fall-msc
6. :iconstarfishey: BECAUSE I SAY SO. ALSO. POST MOAR.
RO: Waiting by starfishey RO: Chu Kissus by starfishey DEEP SEA FISHIE by starfishey

HOKAY ALL FILLED UP. +U+ <--- ALSO A LINE FROM SOME TACKY YAOI AMIRITE.

^SLOPPIEST JOURNAL EVAR
I'll have a journal about... Idk my lyfe or something boring like that later, LMFAO.

  • Listening to: Kaci - Crazy Possessive
  • Reading: dA messages LULZ.
  • Playing: FeelRO
Add a Comment:
 
:icontorheit-skadi:
Torheit-Skadi Featured By Owner Aug 27, 2009  Professional Filmographer
I like feature journals!! *__* They all got very nice art! I put some of them on my Watchlist >3<
Reply
:iconakanekari:
akanekari Featured By Owner Aug 26, 2009
OWAO *O* Congrats on the subs!!! :heart: :iconhurrplz:

DOHOHOHO MORE SEXY ARTS MMMmmm. PX -(c)licks-
Reply
:iconf1ymordecai:
F1yMordecai Featured By Owner Aug 26, 2009
dammit I keep missing the feature journals going around because I'm too damn busy ^^;
Reply
:iconbanaberry-cheesecake:
okay, now that i am done harrassing kitten..... i can.... harrass you ^^

you are a very nice person and your features rock. i enjoy ease dropping on all of your and kitten's conversations because you are just so damn funny. your art is amazing too and i wish i could just spend my days drawing your characters buticanbarelyfindtimeformyowncharacters >.> ..... dont read that pile of letters >.> ..... <.< ..... >.>......
in short, you rock my none existant socks!
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 28, 2009
omgosh
-loves to be harassed-
*U*

Dawwwh. YOU DON'T NEED TO EASE DROP. here. I'll make a spot for you. -slides over- +u+ We should talk more, dohoho! <333
But bb, you're so nice. ;^; <333 YOU MAKE ME BLUSH BAWH. :iconiluplz:
Reply
:iconbanaberry-cheesecake:
banaberry-cheesecake Featured By Owner Sep 2, 2009
haha, thank you for inviting me but i am no good at continuous conversation and witty responses haha.... or even random awesomness (like kitten) *fail*

i dont think i would be very interesting.... and i take forever to respond to people *notes the days it took to respond to this*

youaresonicethankyou >3< ~♥
Reply
:iconcopycat01:
copycat01 Featured By Owner Aug 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
you don't wanna talk to her =A=
tehe <3
Reply
:iconcopycat01:
copycat01 Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
"cool" B)..... thats a blatant lie XDD
I wanted to talk to you too! especially since I silently read your comics for EVER but I didn't have the courage to chat on them. The Y!forum gave me the chance not to feel so awkward >w<
And then I figured out you were funny as hell and such an amazingly osm person ;w; <3
You always inspire me to keep drawing and make me so happy every day- i'm really glad to be able to say you're my friend <333
sorry for the sentimental stuff :'V
-crawlsbackintopocket-
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 28, 2009
I THINK YOU ARE COOL. 2kool4skoolthatis -SLIPS ON SOME SHADES-
And omgosh, if I loved the Y!Forum for anything, it was making it SO MUCH LESS AWKWARD TO TALK TO PEOPLE I WANTED TO TALK TO. ;A; I'm so glad I got to talk to you, kfff, you were and are amazing k. :C <3
And I'm glad to make you happy, bb! AND DAMN PROUD TO SAY YOU'RE MY FRIEND. *U*
-patspocket-
:v
Remind me to take you out when I do the wash. :V
Reply
:iconcopycat01:
copycat01 Featured By Owner Aug 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
why do i have a funny feeling im gonna drown? :V
Reply
:iconbanaberry-cheesecake:
!!!CALM DOWN TOMATO!!!
Reply
:iconcopycat01:
copycat01 Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
STFUZUCCHINI!!! D:<
Reply
:iconeloel:
eloel Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
Such a lovely feature X3!
Reply
:iconryki-chan:
Ryki-Chan Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist General Artist
THANKYOURESABB. ;-; <33 Thanks for reserving me a spot! c:
Reply
:iconthejjangster:
TheJjangster Featured By Owner Aug 26, 2009
Whoo!

Grats you got an extended sub. :D
Reply
:iconchalitto:
Chalitto Featured By Owner Aug 26, 2009
Oh my gosh!!!! *_____*!!!
how do you do that honey? ;_; You always made my day!! thank you soooooo much ;_;! it´s a big honour for me!<3<3<3
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 28, 2009
I'm glad, Cha-hyun. ;^; <3333 I LIKE TO MAKE YOU HAPPY. or. attempt to lmfao. But still!
Reply
:iconmiikarea:
MiikaRea Featured By Owner Aug 26, 2009
Dawww sooo many talented people :heart: Congrats on getting a subby~ :heart:
Woot, I'm looking forward to that feature-list thingie every week! :heart:
You're so nice for doing this TAT I'm sure people feel really great when someone features them and says some nice words.. ;A;
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 28, 2009
Thank you! ;^;
And I want them to know how awesome they are to me. ;A; -NODNOD-
Reply
:iconmiikarea:
MiikaRea Featured By Owner Aug 28, 2009
I can understand you!>3< I want people too, to know how awesome they are in my eyes!>3
Good luck, hun! :iconlove:
Reply
:iconsayael:
Sayael Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
HUwa~! X3 I´m so glad you featured Cha-chan!
You didnt had to feature me XD I guess I have enough watchers on my Ass but THANK YOU~! *Huggles*
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 28, 2009
You deserve many more watchers! Besides, I'm sure a lot of people would be happy to discover your art. +u+ It's good for both parties!
Reply
:iconbunnytheassassin:
BunnyTheAssassin Featured By Owner Aug 26, 2009  Student Digital Artist
KFGSDFSDG
GKASFG
NNNHG OMFG RESABBPAWH FSDG
WFDSG
KFDSG

...
-WILL BE READING THIS AGAIN AND AGAIN FOR SOME TIME NOW-
WTFDSG DAW ILU BB ; A ; FCK YES LONG STYLE -HIGHFIVEJUMPFREEZEINAIR-
FDSG LMFAOOO omg I was like that too k. NERVOUS TO TALK TO YOU BECAUSE I WAS LIKE "omglookitsresaSHESSOCOOL" and omg Verse and Cecilia LMFAOTHEYWERESOCUTE
...
wat.
Hilarious
|: Where do you get this from.
KFDSG
BFFE @W@ LESSGOFROLICKK

DAWHBBILUFSDG LMFAOO
this made my day ok :'C <3333333333333333333333333333333333333333 3333
^ All those hearts make up for the fact I didn't use them in the whole comment until that point V: b
LONG COMMENT IS LOOONG
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 28, 2009
PAWHLUFFSYOUK.
AND OMG. YES. PHOTO OP. -FREEZES IN THE AIR TOO YES-
And inorite. VERSE AND CECILIA WERE CUTE K. HE IS SOMEHOW ONE OF MY MOST FAGGIEST LOOKING STRAIGHT DUDES. Him and his pigtails yes. BUT IT'S K. THAT's WHY HE'LL GET WITH CECILIA RYT, TO MAKE HIMSELF LOOK MANRIER. -FLEEEX-

andyouarehilariousk
SEE EVEN THIS MADE ME LAFF.

AND YOU ARE VERY SPESHUL TO ME K. /WEEP
i'mgladigottotalktoyouk
veryveryglad
K SAPPY TIME OVER.
LESS GO FROLIC.
Reply
:iconkitty-hel:
Kitty-Hel Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
-Always misses these things- ._.
HOSHITISEEGRELLLLLL -runs off-
Yayforsharingtehartsssssss. *-* -browse browse-
Reply
:iconstarfishey:
starfishey Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
WHAT UPPPPPP >8O allmyartisooldthoughomg
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
WTF EVEN IF I FILL UP THAT FIVE I'M GONNA FEATURE YOU ANYWAYS. Actually you're gonna be in my OSM list. But I AM IMPATIENT AND SHALL MAKE YOU NUMBER SIX FOR NOW. -STAMPS- <--- wtf
Reply
:iconstarfishey:
starfishey Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
FHSDLGHSAFHSLK OH GOD. YOU you. ;3; <33333
Reply
:iconstarfishey:
starfishey Featured By Owner Aug 26, 2009  Professional Digital Artist
BUT I MISSED IT. AND THAT IS OKAY. PIF
Reply
:iconfall-msc:
Fall-msc Featured By Owner Aug 26, 2009
Feature for me? 9.9 ;_; XDD
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
OF COURSE HYUN. ;U;
Reply
:iconfall-msc:
Fall-msc Featured By Owner Aug 26, 2009
ohmygosh >o< thank you so much!! >-< :hug:
Reply
:iconkiraxy:
KiraXY Featured By Owner Aug 26, 2009
Altough U affirm U can't express your thoughts by words I think that what U're doing now is really great substitution ;p U make people happy, when U feature them and their art and write some nice words for them ;p Don'cha think? ^^
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
On second thought, your art is gorgeous, I'M NOT GIVING YOU A CHOICE OF WHETHER YOU WANT TO BE FEATURED OR NOT. Lmfaoo. +U+ I am oppressive yes.
Reply
:iconkiraxy:
KiraXY Featured By Owner Aug 26, 2009
:XD::XD: Okaaaaay :XD:
Seems I've no other choice :D
Do as U please, I'll be thankful :) Feature is a good thing ;p
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
I sure hope so! Thanks so much for that comment, bb. ;U; Would you like a feature too? I'd love to do it. +U+
Reply
:iconkiraxy:
KiraXY Featured By Owner Aug 26, 2009
So if U want to, I won't be anything but happy ;p
Reply
:iconnammah:
Nammah Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
*love?*
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
-RETURNS IT- +u+
Reply
:iconnammah:
Nammah Featured By Owner Aug 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
*gives a BUCKET o LUV*
Reply
:iconazraellucard:
AzraelLucard Featured By Owner Aug 26, 2009
Wow !
Gratz to subby ! c: ~:heart:
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
Thank you so much ;^; KitKat was so nice to buy me one. ;___;
Reply
:iconazraellucard:
AzraelLucard Featured By Owner Aug 26, 2009
I got a sub today too...for nothing...I was so...*still can't believe it* ;___;
*pets you* I know how you feel.~:heart:
Reply
:iconmagicherry:
Magicherry Featured By Owner Aug 26, 2009
... I'm not late this time?! :D
Reply
:iconresake:
resake Featured By Owner Aug 26, 2009
Not at all, bb *U* <3333
Reply
:iconmagicherry:
Magicherry Featured By Owner Aug 26, 2009
* w * This calls for super special awesome cheering <3~
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconresake: More from resake


More from DeviantArt



Details

Submitted on
August 26, 2009
Link
Thumb

Stats

Views
65
Favourites
0
Comments
46
×