Shop Forum More Submit  Join Login
Pyrodactyl Oil by RealLifeSuicideBlond Pyrodactyl Oil by RealLifeSuicideBlond
After the party had slain the Extermination Flock of pyrodactyls, the bard, Mr. Hawklight remembered how valuable the oil of a pyrodactyl is and gathered it up in some bottles, Alexe, the ranger decided that not only Hawklight should profit off of their victory and stole a bottle while Hawklight was distracted, Ivy and Imarne saw him take it, they try to negotiate, which results in the demand of sexual favors in exchange for the bottle.....both refused....the ranger was very unhappy....and slept alone....again

Images,

Pirate by Angelus musicus,
[link]

Background by Shoofly
[link]

Male stock by Allin Stock
[link]

Top half of model Fae stock
[link]

Bottom Half JL stock
[link]

Bottle by MjRanum
[link]
Add a Comment:
 
:iconakili-amethyst:
Akili-Amethyst Featured By Owner Dec 27, 2008  Professional Digital Artist
LMAO at the story... but why does that guy have a gun? Are there guns in your campaign? :?
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist General Artist
Yep, there are guns, the Ranger has a gun with magic bullets, the world Skittles created is a steam punk one. It's pretty cool :)
Reply
:iconakili-amethyst:
Akili-Amethyst Featured By Owner Dec 31, 2008  Professional Digital Artist
hmmm... spiffy :D
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Jan 1, 2009  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconnenny89:
Nenny89 Featured By Owner Dec 27, 2008
why is Alexe going to kill his self with that gun 0_o
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist General Artist
He's just mocking them, he does that a lot, he's a bastard like that :)
Reply
:iconstarryhunter:
StarryHunter Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist Writer
ZOMG! I lovez it! Ahahaha! More more! Hehehehehehehehe. :lmao:
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist General Artist
Haha, I thought you would, I got the idea last night :D
Reply
:iconstarryhunter:
StarryHunter Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist Writer
It's friggin awesome. :D
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist General Artist
hehe, thanks :D
Reply
:iconstarryhunter:
StarryHunter Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist Writer
Yupperooz!
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Dec 28, 2008  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconstarryhunter:
StarryHunter Featured By Owner Dec 28, 2008  Hobbyist Writer
tee hee
Reply
:iconreallifesuicideblond:
RealLifeSuicideBlond Featured By Owner Dec 28, 2008  Hobbyist General Artist
I'm gonna do another funny one at some point
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 26, 2008
Image Size
873 KB
Resolution
1280×1024
Link
Thumb

Stats

Views
476
Favourites
4 (who?)
Comments
20
Downloads
9