Shop Forum More Submit  Join Login
A Christmas Special by ReagentNein A Christmas Special by ReagentNein
So for anyone who'd been asking nope, this comic isn't dead, it's still twitching. While I guess you could say I'm technically off hiatus this thing ain't gonna be updating too often just cause I'm hella busy, and very very slow drawing. But still, not dead here!

Anyways this prooobably isn't the update y'all'd be expecting next and that's because I'm retconning the shopping update. That never happened, Nathan has never said a word to Lucas or Barry, he's just some weird dude that showed up out of the woods one day and now lives in the professor's house with his cat. The shopping update was fun to draw but I was always kinda iffy on making it canon, and since the last time I updated, some things have changed that I gotta go ahead and establish now. :'D I was a little impatient to get to the nuzlocke portion of this comic so strange as it seems, I probably rushed it, whoops.

So, two or three more parts of this before we catch up to the last actual update (This would've been over twice as long with the rest of this segment I wanted to include but I really wanted to post for Christmas whoops) and then we can finally roll out. That's enough out of me so happy Christmas y'all. <3

Buy Me a Coffee

First
Previous
Next
Add a Comment:
 
:icontheinkedviolinist:
TheInkedViolinist Featured By Owner Mar 19, 2018  Hobbyist Traditional Artist
Aaaaaaaaaaa
i love this comic so much!!!
Reply
:iconcarameja:
Carameja Featured By Owner Mar 1, 2018  Hobbyist General Artist
holy salsa she didnt mean to, poor bab!
Reply
:icondasunicorm:
DasUnicorm Featured By Owner Dec 25, 2017  Student General Artist
Hnnngh I love this comic so much ;w;

AND HOT DANG LOOK AT ALL THIS IMPROVEMENT! YOUR ANATOMY! YOUR HAIR! ROWAN LOOKS FANTASTIC I'VE MISSED THIS NO NONSENSE GRANDPA!
Reply
:iconlollipop-king:
lollipop-king Featured By Owner Dec 24, 2017
Yay it's back! :D
Reply
:iconryua:
Ryua Featured By Owner Dec 24, 2017  Hobbyist General Artist
Aww, poor snuggly electric kitty just wants LOVE!

The beauty of living with the regional professor means he has the elite four on speed dial. AWesome.

Yay, I'm happy to see an update! I mean, I'm enjoying the other stuff you're posting too, but this WAS the first thing I watched you for. (Man, LOOK at that art evolution. So cool.)
Reply
:iconanime--bunny:
Anime--Bunny Featured By Owner Edited Dec 24, 2017  Hobbyist Writer
very beautiful Christmas special comic
Reply
:iconkadew-c:
Kadew-C Featured By Owner Dec 24, 2017  Hobbyist Digital Artist
MERRY CHRISTMAS ZAPCAT AND GREEN HOBO IT'S GREAT TO SEE YOU AGAIN
Reply
:iconwriterblock233:
WriterBlock233 Featured By Owner Dec 24, 2017  Hobbyist Writer
I love the colors and the dynamics between the characters in the update!

Keep up the good work and don't over stress yourself!
Reply
:icongmstone1998:
gmstone1998 Featured By Owner Dec 24, 2017
YAY IT'S BACK! But more pain and suffering... :/
Merry Christmas! 😁
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 24, 2017
Image Size
11.3 MB
Resolution
1000×14740
Link
Thumb

Stats

Views
1,664
Favourites
94 (who?)
Comments
9
Downloads
0
×