Shop Forum More Submit  Join Login
MCM Expo Stamp by razorviolet MCM Expo Stamp by razorviolet
Expoooooooo!!!!!!
Add a Comment:
 
:iconkatmaz:
KatMaz Featured By Owner Jun 23, 2014
Awesome! I can use this in my journal! :D
Reply
:icontr-kurt:
TR-Kurt Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist Filmographer
i think this stamp needs updating ^^' logo has changed
Reply
:iconrockygems:
RockyGems Featured By Owner Oct 27, 2011  Hobbyist Artist
Hee hee! It falls on my birthday this year!
Reply
:iconranki-chee:
Ranki-Chee Featured By Owner Aug 10, 2011   General Artist
Oh my gosh awesome!! Gonna use!

(Also, your icon - not the creepy owl with the somehow amusing cockney voice!! lol)
Reply
:iconmiku-nyan02:
Miku-Nyan02 Featured By Owner Apr 1, 2011  Hobbyist General Artist
The MCM is awesome! I still need to pick a cosplay for this May...
Hmmm, Haruhi Suzumiya or Teto Kasane... It's tough to make a choice...
Reply
:iconrotherhamu:
rotherhamu Featured By Owner Aug 28, 2010
Going in October hopefully >3< Cosplaying as Kagamine Rin Is a school uniform because the vocaloid costumes are 50 -20 and the uniform's 20, hurrrrrrrrrrr XD
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Aug 28, 2010
Ahhh i'll look out for ya :D. Im going in some kinda animal crossing outfit but dunno what yet :L
Reply
:iconrotherhamu:
rotherhamu Featured By Owner Aug 29, 2010
X3 buying my outfit today, i'll look out for you too, let me know when you decide :D
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Aug 29, 2010
Will do :D
Reply
:iconmellifluous-whispers:
Mellifluous-whispers Featured By Owner Nov 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! EXPO STAMP!! :la: XD Lol, mind if I use this? :meow: Thought I'd ask before nicking it first. ^^;
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Nov 8, 2009
Sure course ya can, did you go in october??
Reply
:iconmellifluous-whispers:
Mellifluous-whispers Featured By Owner Nov 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yeah I did, I was a Haku from Naruto. ^^; I've actually got the photo in my Journal if you want a nosy. :)
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Nov 9, 2009
Yeah sure. I was Polysics, japanese band, e.g the crazy person in an orange boiler suit =D
Reply
:iconmellifluous-whispers:
Mellifluous-whispers Featured By Owner Nov 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
Aaaaaaaaaaaahhh, lol, so that was you? Awesome! :aww:
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Nov 9, 2009
Lol well there were two of us so could have been both. I'll try to upload pictures sometime xD
Reply
:iconmellifluous-whispers:
Mellifluous-whispers Featured By Owner Nov 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
Aww yeah, please do! Lol, might recognise you then! :D :aww:
Reply
:icontr-kurt:
TR-Kurt Featured By Owner Sep 22, 2009  Hobbyist Filmographer
I love the London MCM Expo i go everytime it's on!
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Sep 22, 2009
Im looking forward to october, see a guy in an orange boiler suit with weird glasses and polysics written over it, its me xD
Reply
:icontr-kurt:
TR-Kurt Featured By Owner Sep 22, 2009  Hobbyist Filmographer
Yeah ok if u se my gallery i cosplayed as my OC at both 2008 expos ^^ Arbuzan
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Sep 22, 2009
Oh yes i remember you, you had a video camera??
Reply
:icontr-kurt:
TR-Kurt Featured By Owner Sep 22, 2009  Hobbyist Filmographer
Yeah i did ^_^ and i won't be cosplaying as him again though...
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Sep 22, 2009
Someone else?
Reply
:icontr-kurt:
TR-Kurt Featured By Owner Sep 22, 2009  Hobbyist Filmographer
Nope, all i will be wearing at the october expo is my t-shirt saying proud to be a turkish animé fan with the turkish flag on it XD LOL I was wearing that in May!
Reply
:iconshadowjirachi:
shadowjirachi Featured By Owner Oct 12, 2009
You were at the London expo in May this year? I was too :0
Reply
(1 Reply)
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner Sep 22, 2009
Lol thats cool, i will try to find ya and get a picture xDDD
Reply
(1 Reply)
:iconenyaron:
Enyaron Featured By Owner May 21, 2009
I'MAH BE CHARGING MAH LASER AND GOING 8D
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner May 21, 2009
Good =], look forward to seeing ya there =]
Reply
:iconenyaron:
Enyaron Featured By Owner May 21, 2009
Awsomes 8D who will you be cosplaying~? :3
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner May 22, 2009
Professor Layton, if i can get some toursers by tomorrow xD
Reply
:iconenyaron:
Enyaron Featured By Owner May 24, 2009
Awsomes 8D
Reply
:iconzohrra:
Zohrra Featured By Owner May 20, 2009
I'm going this Saturday =D
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner May 20, 2009
Yay same, I'll be cosplaying as professor layton. Are you cosplaying?

Look forward to seeing you there.
Reply
:iconzohrra:
Zohrra Featured By Owner May 21, 2009
I was going to but procrastinated so I will do it next time
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner May 21, 2009
Lol, well if ya see me just randomly shout or something xD
Reply
:iconzohrra:
Zohrra Featured By Owner May 23, 2009
Unfortunately I saw no Professor Layton, so yeah I guess next time =D
Reply
:iconrazorviolet:
razorviolet Featured By Owner May 23, 2009
Awww im sorry to hear that :(
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 20, 2009
Image Size
11.7 KB
Resolution
99×56
Thumb

Stats

Views
3,873
Favourites
37 (who?)
Comments
46
Downloads
56