Ray25Lee's avatar
Gay guy for boobies!
20 Watchers5.6K Page Views9 Deviations
Deviations Coming Soon!
Check back soon to see Ray25Lee's deviations.

TWO SPIRIT: GBLT INDIAN NATION

T

TWO SPIRIT: GBLT INDIAN NATION

TWO SPIRIT - HOMOSEXUALITY IN NATIVE AMERICAN TRIBES by Matthew Barry Homosexuality was common in Native American cultures, as well as cultures throughout the world. Every tribe had a different name for it, but the names all translate to "Two Spirits." The Native American People looked upon these unique individuals (Two Spirit People) as something special the Great Mystery created to teach us. "These people had something special to tell us." The Two Spirits in most Native cultures have traditionally lived between the sexes, claiming both male and female, and were typically healers, prophets, teacher and spiritual leaders and advisors, shama

Custom Cast Critters!

Custom Cast Critters!

These guys are hand-painted and hand-sewn,  with sculpted parts cast in resin from our original sculpts so they're nice and sturdy (as in extremely). These prices are listed in CDN dollars, and don't include shipping. We don't accept USD - paypal charges us a fee for USD payments. Shipping via airmail from Canada usually runs from between $8 and $30, depending where in the world its headed. For most of these guys going to the US would be about $10-$15. Please note this option does not include tracking numbers or insurance. Tracking and insurance is available at an added cost - please email us your location and which critter you're interested
Artist // Hobbyist // Varied
  • June 29
  • United States
  • Deviant for 8 years
  • He / Him
Badges
Super Llama: Llamas are awesome! (35)
My Bio
:iconcperv1plz::iconcperv2plz:...:icontrolldanceplz:
♪They see me trollin'... they hatin'...♪
♥ Anime and Japan!!!

Flag Counter

I swear to hell I have A.D.D., 'cause I have all these aspirations, I attempt them, then I drift into the void of my encephalon... "I wanna ride a rainbow sheep."
:iconfeelingfreeplz:

Anyhoozle, I know I kinda suck at this digital art stuff, but, eh, I'm tryin', and havin' fun watching myself fail. That's what really counts.
What time it is: :iconbananadanceplz:

Favourite Visual Artist
Carl Brender, Leonardo da Vinci, Boris Vallejo, Adam Wan (Zaush)
Favourite Movies
12 Angry Men, From Dawn 'Till Dusk, Farewell My Concubine
Favourite TV Shows
Family Guy, Bleach, Sherlock
Favourite Bands / Musical Artists
Adam Lambert, "Vocaloid", Gorillaz
Favourite Books
Cirque Du Freak, Demonata, the Dictionary (no, I'm not joking)
Favourite Writers
Darren Shan, Edgar Allen Poe, Sir Arthur Conan Doyle
Favourite Games
Chess, N-Game, Life (no, not the board game...)
Favourite Gaming Platform
The ground. (>.<')
Tools of the Trade
Mechanical pencil, Paint program, and Photoshop. Woooo.
Other Interests
Anime+Porn=Hentai=Awesomeness ('s all I'm gonna say)

What's Goin' On

What's Goin' On

I think I write a journal entry every time I have a stall in artistic inspiration. *shrugs* All's still good, I guess. Jay's actin' kinda odd. Just starin' at me real fixated-like, 'n askin' loads of questions. Asks "How're you doin'?" copious times (within ten minutes), so, I dunno what's goin' on there. :( Anyone have any ideas? I may be a dude, but I dunno what we think when we get into relationships. I'll admit, I'm a little scared. :'[ But, I've been accepted into the guard, now. Excited about that. Sounds like a pretty coolio deal. :) Woooo. Soooooo, not much else is goin' on. Whatever. :P 'Later, I suppose.

Stuck

Stuck

Artist stall... my right-brain has cock-blocked me yet again. I've been trying to think up somethin' to draw, and haven't been successful, yet. Just been copyin' other pictures so my skills don't slip ("What skills??" Shut up, concience...). Just bought a "Joker" comic book, and, if you don't already own it and you love the Joker, I really recommend this, 'cause the art is fantastic (story's pretty coolio, too). Short (takes ten minutes of you're a fast reader but slow down to enjoy yourself), but worth it. Anyhoozlllllllllle... hope to post some more art on here soon. ... Just talked with an air force recruiter, and he taught me about ROTC

Devious Journal Entry

Devious Journal Entry

So booored. Have a whole hour before Jay-Jay comes back. -insert majour groan-  I've decided to join the air force. (Yay!) Become a techie and work on computers. Only super-sad part is I won't see Jay if I go off somewhere! ~cutecryplz (https://www.deviantart.com/cutecryplz) I don't want that to happen. I'm gonna strive for somethin' at-home or close to that. I mean, of course I'll go if called out for whatever reason, but... Gah! So sad! I don't wanna be seperated from my Jay! :iconcocoglompplz: I don't want this to end up like Dear John!  Buuut, college is goin' well. I'm gonna start workin' on more pencil art (along with digital). Soooo, yeah. There's that. Got my shin

Comments 75

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Hi! would u like to join my group? here's a link if u do. lbgt-lbgtq.deviantart.com/
Happy Birthday! C:
Thank you for faving <3
thanks for add my carousel in your fav!!!
I was wondering if you can make a full body composite o Wolf?