raizy's avatar

Slightly Damned 248

By raizy
42 Favourites
54 Comments
3K Views
I had been looking forward to doing this page for a while since it was so goofy. Don't worry, the plot will start progressing in the next page. |D The joke about the urn is courtesy of my friend Tucker, the same guy who wrote Sakido's poems.

Slightly Damned
Vote for SD?
IMAGE DETAILS
Image size
650x1178px 397.88 KB
Published:
© 2008 - 2020 raizy
Comments54
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
THEburningsoviet's avatar
RPG SIDE QUESTS
Xamrin's avatar
Best page so far. God, I love the joke on adventure RPGs. Also, I'm a huge Phoenix Wright fan so I damn near fell out of my chair laughing when they got "The Thinker" from a Jakkai version of Larry Butz.

:rofl:
Sithian's avatar
WAHAHAHA XD larry butz and the thinker statue oh lord my love for your comics elevated to a whole new levil
eku2012's avatar
Ha Ha Larry Butz Jakkai :D
hollywood16's avatar
hollywood16Student General Artist
Wow, I was just going through reading this stuff and I realized that I know a Larry butz, would you by any chance happen to live in colombus
monsterfactory-trio's avatar
was that jakkai dude with the bloody statue another reference? 'cause I don't recognize it...
raizy's avatar
It's a reference to Phoenix Wright: Ace Attorney.
monsterfactory-trio's avatar
aaaahhhhhh......

... never played....
PirateGirl-Tetra's avatar
PirateGirl-TetraProfessional Digital Artist
:iconepic-win:

That made me laugh. So much. xD
Tyson-Stripe's avatar
Link AND Princess Daisy?
raizy's avatar
Oh damn, I wasn't even thinking about that. |D
KageSora's avatar
KageSoraHobbyist General Artist
LOL, cameo by Link!
sacalow's avatar
sacalowStudent
nice zelda refrence!!^.^ maade me laugh
Haruwani's avatar
yeah i like link! (the game not the person!)
Bluefire-the-Fox's avatar
Has Slightly Damned ever referenced, much less cameo'd, any other series? Cuz if so I don't remember.

But anywho, pretty funny, if a bit overused.
raizy's avatar
There's been a couple Phoenix Wright references, although none as blatant as in this page. There are also some small references to my friends' comics.
Bluefire-the-Fox's avatar
...Phoenix Wright references? Huh, you'd think I would have caught on to that.

Then again I've never played it.
ChibiMidori13's avatar
This comic made me giggle xD
Spacial-Palkia's avatar
Slacker Jakkai is a murderer. Oo... Blue Ocarina. And Link... And a cremated person... How funny/weird.
Adalore's avatar
AdaloreHobbyist Digital Artist
Isn't the Orcarina one form Harvest moon 64? I think it was... or its just zelda. :P
PaperMatt202's avatar
LOL at the obscure references!
Jirbytaylor's avatar
Oh man item swap chains. How fun. XD
jut5star's avatar
jut5starHobbyist Digital Artist
LOL Zelda xD
MizzaModder's avatar
MizzaModderStudent Artisan Crafter
Oh got Phoenix Wright and Zelda references.
That's so win. <3
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In