rainfreezer's avatar
Zenobia
61 13 197 (1 Today)
By rainfreezer   |   Watch
Published: August 2, 2018
© 2018 - 2019 rainfreezer
commission for mag--studios!!

im sooooooooooo sorry for the super long delay ;;; so much stuff came up these past few months and i just had my wisdom teeth removed and also i procrastinated lol but i hope it was the worth the wait for you!! i kinda tried something new with the shading that i also tried on my pixels which turned out niceeee
Image size
948x1000px 456.38 KB
Comments13
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
shaina773's avatar
shaina773Student Digital Artist
Omg that colored lineart is awesome! Also its so soft and painterly?! Really love this one! <3

But ahh wisom teeth coming out is the worst! I was awake for mine and they had to put extra needles in cause I could feel it. Super scary 
rainfreezer's avatar
shaiiiii thank you so much!!! im still working some things out with my chibi style hahaha

omg... yeah im sooo glad i was asleep! they said around 5% of people get infected and i was unlucky enough to be one of them lol but thankfully im almost healed now
shaina773's avatar
shaina773Student Digital Artist
No problem!! Also forgive my super late reply xDD ahh I can't wait to see more though!

Dang that sucks big time. I'm glad you were asleep too sounds like a much more pleasant experience C: glad your almost healed though!
spicyghost's avatar
spicyghostHobbyist Digital Artist
Every time I see your art it just continues to improve and be so gorgeous ;v; 
Your coloring is so pretty I adore your work <33
rainfreezer's avatar
omg thank you so much that really touches my heart ; _ ; <3 i really appreciate all your support!!
spicyghost's avatar
spicyghostHobbyist Digital Artist
<333333 You deserve all the love and support !! 
Peachy-Pea's avatar
Peachy-PeaStudent Digital Artist
What a darling! I hated having my wisdom teeth removed :/
rainfreezer's avatar
thank you!! it was even worse because i got an infection and had another small surgery to clean it out ): but it helped a lot so now im almost all better~
Peachy-Pea's avatar
Peachy-PeaStudent Digital Artist
Oh no!! I was awake for my removal and that was the scariest experience I've ever had
rainfreezer's avatar
omg... im glad i was put to sleep but mine had to be cut out so it would have been Horrifying if i were awake lol
Peachy-Pea's avatar
Peachy-PeaStudent Digital Artist
Mine they scooped them out, broke them chipped them the noises were... Awful.
rainfreezer's avatar
AHHH it's terrifying to imagine im so glad we both made it out alive hahaha
Peachy-Pea's avatar
Peachy-PeaStudent Digital Artist
ME TOO OMG
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved