Shop Forum More Submit  Join Login
Part 1

Tord: Somehow sneaks into Edd's house OH HELLO OLD FRIEND
Edd: Oh hey what's up I remember you I'm not even gonna ask or wonder how you got into my house but let's hang out like old times
Matt: Who the fuck are you
Tom: No bEGONE TH  OT

Part 2

Tord: Pulls a giant robot out of his ass JK OUR FRIENDSHIP WAS ALL A LIE AND IT ALWAYS HAS BEEN
Tom: Fuck you Shoots Tord's giant robot with his harpoon gun
Tord: B L O OD
Edd: Okay guys I got a new house let's live in it and forget all about Tord lmao
Matt & Tom: yEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

Alternate ending

Tord: I'm sorry : - (
Edd: It's okay I forgive you even though you killed my neighbor AND almost killed Tom AND almost fucked the world up I'm just gonna forgive you and not even worry about the shit you caused
Matt: I forgive you too, Tord uwu
Tom: WHAT THE FUCK IS THIS
Add a Comment:
 
:icontxmeebear:
txmeebear Featured By Owner Aug 7, 2018  Hobbyist General Artist
alternate ending? haha more like LITERALLY EVERY TOMTORD FANFICTION EVER
Reply
:iconglitchoutnow:
GlitchOutNow Featured By Owner Aug 7, 2018
the alternate ending could be that Matt takes over the world
again
Reply
:iconboop0be0doop:
boop0be0doop Featured By Owner Aug 7, 2018  Hobbyist Digital Artist
tom ; wHAT THE FUCK IS THIS???
tord : .. BEKFAST

i'll go
Reply
:iconx-n-3-0-n-x:
x-N-3-0-N-x Featured By Owner Aug 7, 2018  Student Digital Artist
*breathe in*
*breathe out*
i enjoy how beautiful this is-
Reply
:iconkencanndraw:
kencanndraw Featured By Owner Aug 6, 2018  Student General Artist
Basically 😂
Reply
:iconanimelover917:
AnimeLover917 Featured By Owner Aug 6, 2018  Student Artist
how’d you fit that robot in there, Tord- OwO
Reply
:iconsappipapi:
SappiPapi Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist Digital Artist
I'MC RY I N G THIS IS TOO ACCURATE
Reply
:iconb-l-e-p:
B-L-E-P Featured By Owner Aug 6, 2018  New Deviant Hobbyist Digital Artist
i agree with tom at this point
Reply
:iconraiiny-skye:
RAIINY-SKYE Featured By Owner Aug 6, 2018
Me too
Like w h y
Reply
:iconb-l-e-p:
B-L-E-P Featured By Owner Aug 6, 2018  New Deviant Hobbyist Digital Artist
yeah
tom is a wise man
Reply
:icontombspandblues:
TomBSPandBlueS Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist General Artist
I freaking hate alternate endings like tf? Even edd wouldn’t forgive Tord. 
Reply
:iconraiiny-skye:
RAIINY-SKYE Featured By Owner Aug 6, 2018
I KNOW
The alternative ending fanfics from the EW fans are actually really stupid and it all makes no fucking sense

How does one forgive another so quickly hgretyuikjhgfrtyuikjhgfri
Reply
:icondipp-draws:
dipp-draws Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist General Artist
even the main 3 aren't that stupid like lol ok as much as i like redemption fics god get out
Reply
:icondletpolson:
DlETPOlSON Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist Digital Artist
I know you just blew up our fucking house and tried to kill us but I forgive you wanna fuck uwu
Reply
:iconraiiny-skye:
RAIINY-SKYE Featured By Owner Aug 6, 2018
s O TRUE WHEEZE--
Reply
:icontombspandblues:
TomBSPandBlueS Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist General Artist
Hey, that harpoon is a important member of this family
Harpoons harpoons there better then spoons-
Tord?
Eh, laundry room?!
my hat! Besides it goes well with my giant robot!
someothing? Heheh

i watched the beggening and end too many times because of my lik bro. HELP.
Reply
:iconsaycatmango:
Saycatmango Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist Filmographer
omg it's true XDDD

don't question how he got in the house and continue to be his friend even after he trys to kill you........ mAkEs SeNsE!! ;u;
Reply
:iconhalloweenleafs:
HalloweenLeafs Featured By Owner Aug 6, 2018  Hobbyist Digital Artist
THIS IS AMAZING AND SO ACCURATE IT GIVES ME L I F E
Reply
:iconc-olawaffle:
C-olaWaffle Featured By Owner Aug 6, 2018  Student Digital Artist
the alternate ending is like
making no sense
he tore up the house, he killed the neighbor, and tried to take over the w o r l d 
im super
c o n f u s e d
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
August 6
Link
Thumb

Stats

Views
15,783 (41 today)
Favourites
46 (who?)
Comments
25