putrithewicked's avatar

Straight To Romance

299 153 6K (1 Today)
By putrithewicked   |   Watch
Published: January 3, 2008
© 2008 - 2020 putrithewicked
for :icono0accutexparanoia0o:
Gerard Way and Lyn-Z

smoke brush (c) =Shadow-Brushes
Image size
1872x3767px 462 KB
Comments153
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Tortive's avatar
TortiveHobbyist General Artist
Maybe we can ask Gerald's brother if this exists or not. (I say as if I knew.)
Critical-Misfit's avatar
Critical-Misfit General Artist
So cute! I love your style ^^
Orianamcr's avatar
The perfect couple :) <3
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
absolutely :D
ElLawliet11's avatar
awww,so sweet! it makes me feel all fuzzy and warm inside,lolz. I LUV ur drawing style! :)
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
teehee thank you x)
maidenofwar's avatar
aw....:3 sweet....:heart:

wow...if only gee grew his hair and put on red lipstick they'd look like twins!! ;p
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
thank you <3

lol you're actually right XD
RAY-neko-CHAN's avatar
w0w
this is adorably cte
amazing work
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
thanks <3
PoweredByCokeZero's avatar
PoweredByCokeZeroStudent Digital Artist
Amazingly gorgeously sweeeeet!! :heart:
Aww i love them two so much.. :hug:
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
thank you! :hug:
PoweredByCokeZero's avatar
PoweredByCokeZeroStudent Digital Artist
no problemo :D
PunkRitaRox's avatar
soooooo adorable Lyn-Z looks sooo cute XD
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
thank you so much x3
PunkRitaRox's avatar
=D its sooo cute =^^=
Billie-Q-Of-Pullips's avatar
This is so adorable! I think Lyn-Z and Gerard are perfect together too <3
I don't think Gerard looks like Lyn-z (or vice versa), you got their characteristics spot on, so don't worry :D *squees*
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
thank you! aww yes, they are <33 their babies are gonna be so beautiful XD
:)
Billie-Q-Of-Pullips's avatar
Ger-Z babies?!? *has never thougth of that before* Wahh..But I guess it would suck to have parents that are on tour all the time ><; But I think they would be really cute ^^ I hope they do have kids, because Gerard would make an awesome dad, and Lynz would make an awesome mum :D
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
yeah, but i would be proud to have such amazing rockstar parents haha..
:D
Billie-Q-Of-Pullips's avatar
So would I! I'd be like "Yeah, Gerard Way is my Dad :P" and "Lyn-z is my mum and I get to go on tour with her nananana!!" Though I would rather go on tour with My Chem because it'd be crazy and awesome :D
dharma-dvg's avatar
dharma-dvgHobbyist Traditional Artist
cute ^^
putrithewicked's avatar
putrithewickedStudent Digital Artist
thank you :3
Thekellydoll's avatar
i love it :D Those two are adorable
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In