Shop Forum More Submit  Join Login
Untitled by powdrsoft


I'm 18 in 8 months 
and the right version still attracts me more than the left one
boring adult products 
Add a Comment:
 
:iconastro-mudkip:
Astro-Mudkip Featured By Owner Oct 31, 2016
same
Reply
:iconmiss-oli:
Miss-Oli Featured By Owner May 11, 2016  Student Digital Artist
SA A ME
Reply
:iconchocokiity:
chocokiity Featured By Owner Oct 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
haha!
Reply
:iconmattlancer:
mattlancer Featured By Owner Oct 23, 2015  Hobbyist General Artist
I may be younger but I totally understand what you mean
Reply
:iconfaerienovelli:
faerienovelli Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
omygod


same tho honestly
Reply
:iconalphacrest-wolfpack:
AlphaCrest-WolfPack Featured By Owner Oct 22, 2015
same
Reply
:iconmonty-q:
Monty-Q Featured By Owner Oct 22, 2015  Student Traditional Artist
I am 18, Sooooo  . . .
Reply
:iconterritoriai:
territoriaI Featured By Owner Oct 22, 2015  Student General Artist
and i'll be 18 in like 5 years or somethin lmao
Reply
:iconphoenixfeather2002:
PhoenixFeather2002 Featured By Owner Edited Oct 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
I'll be 18 in 57 months. xD
I'm a little behind. :c
Reply
:iconstickyblazi:
StickyBlazi Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Why are kid products so much more fun?
Probably because of the pretty pictures and fun flavors?
I still eat Gogurt and Lunchables haha
Reply
:iconfoxeslovepunk:
FoxesLovePunk Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
I will be 18 in 5 months.

Today a group of freshmen at school (I'm a senior)
told me that they thought that I was 13 years old.
Reply
:iconlucky-em:
lucky-em Featured By Owner Oct 22, 2015  Student Digital Artist
That's how it was like for me before I graduated high school this year as well. Only, some students though I was a freshman because of my height, 5'3, and my young looking face. And I just turned 19. lol XD
Reply
:iconfoxeslovepunk:
FoxesLovePunk Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yeah. I'm literally 5'3" with a baby face.
Reply
:iconbeabu:
beabu Featured By Owner Edited Oct 22, 2015  Hobbyist Traditional Artist
omg I lov e those lil things I used to have them a lot as a kid and they were usually banana and strawberry and ofc apple saucweeeeee mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 
memories 
Reply
:icondraqoran:
draqoran Featured By Owner Oct 22, 2015
apfelmus 8D bin schon 18, bin der selben meinung -> rechts
Reply
Hidden by Commenter
:iconacrylicdoge:
AcrylicDoge Featured By Owner Edited Oct 22, 2015  Student Digital Artist
Umm, *cough cough* that's gonna get you in trouble, staff can block people who clame to be under 13. Its not allowed.
Reply
:iconsoulsongwolf:
SoulSongWolf Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks for letting me know, I didn't know they had a rule on that.
Reply
:iconacrylicdoge:
AcrylicDoge Featured By Owner Oct 22, 2015  Student Digital Artist
Umm, yeah it kinda doesn't let you join if your under 13 unless you set your age too high...
Reply
:iconcookiebab:
CookieBab Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Filmographer
Haha, same!
Don't worry we all have the urge! 
I mean, look at that squirrel beaver thing!

He looks like he's got more of a tasty product than the other one!
Reply
:iconscum-in-disguise:
scum-in-disguise Featured By Owner Oct 22, 2015
Das linke sieht irgendwie eklig aus .
Reply
:iconskimmywolf:
Skimmywolf Featured By Owner Oct 22, 2015  Student General Artist
Ha yep that's Meh in a nut chell

(Omg sceen stop messing up )
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconpowdrsoft: More from powdrsoft


Featured in Collections




Details

Submitted on
October 22, 2015
Link
Thumb

Stats

Views
2,543
Favourites
19 (who?)
Comments
23
×