Shop Forum More Submit  Join Login
Black Opal, the ultimate pun master by popinat Black Opal, the ultimate pun master by popinat
Y'all meet this huge dork, Black Opal.
They're the fusion between my friend Titansfan200 's gemsona, Magnetite and my gemsona Turquoise.
Btw Mag is a male gem, so they/them pronouns for Black Opal.
And yes, the ultimate pun master, will make jokes and laugh at silly things all the time. Adorkable and sweet, loves memes and eating vanilla ice cream.

Their fusion song!: www.youtube.com/watch?v=YA_8yn…
Add a Comment:
 
:icondeviljackies:
Deviljackies Featured By Owner Jun 18, 2017  Hobbyist Artist
That is.....weirdly awesome XD
Reply
:iconmiguedoodles:
miguedoodles Featured By Owner Jun 17, 2017
what a  cu tie

inmediately dies//
Reply
:iconpopinat:
popinat Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
noo no te mueras XDDDD

gracias <33333
Reply
:icontitansfan200:
Titansfan200 Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
Don't like it, I love it.
Reply
:iconpopinat:
popinat Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
=w= I'm so proud of our child
Reply
:icontitansfan200:
Titansfan200 Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
They're gonna make us so proud!
Reply
:iconpopinat:
popinat Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
They're gonna make the world a better place....well that's a hard work
Reply
:icontitansfan200:
Titansfan200 Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
I only takes one person.... well in our case a gem
joined together with another gem to make a giant
gem. 
Reply
:iconpopinat:
popinat Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
Lol I imagine them very tall, maybe canon Opal's size?
Reply
:icontitansfan200:
Titansfan200 Featured By Owner Jun 17, 2017  Student General Artist
I see it.
Reply
:iconpopinat:
popinat Featured By Owner Edited Jun 17, 2017  Student General Artist
All I wanna do, is see you turn into a giant.....
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 17, 2017
Image Size
372 KB
Resolution
1585×2000
Link
Thumb

Stats

Views
349
Favourites
49 (who?)
Comments
36
×