Shop Forum More Submit  Join Login

HALLOWEEN IS COMING

Journal Entry: Mon Oct 4, 2010, 3:27 PM
and the goose is getting fat ! but thats another story . . (;

LOL im SO excited for halloween to come this year !!! i was just reminiscing through my youtube videos and found my costume from last year when my friend viki and i were marshmallows hahaha ( www.youtube.com/watch?v=S-E2A8… ) we wanted to do a couple costume that we had never seen done so i made us the pink and the white marshmallow costumes out of hoola-hoops and bedding because they are the mario and luigi of sweets , they are always together ! and it was sooo funny to be in the middle of a nightclub amongst all the sexy playboy bunnys and hunky tarzans looking like a rather cute little fluffy snack :p
BUT looking forward this year we have a better costume lined up (; and its going to be EPIC ! annnd even though it may be done by others ours has a little ( or should i say big ) twist that no-one elses will have ! (: im adamant about not giving too much away !

anyway have you got your costume lined up ? group ? cute ? sexy ? scary ? i want to hear all your ideas !
<3

This Journal Skin was designed by Night-Beast
Add a Comment:
 
:iconginerwa:
ginerwa Featured By Owner Oct 9, 2010  Hobbyist Photographer
i think the marshmellow-video was one of the first things i saw from you. and i laughed soooo hard when i saw it, it's just a brilliant idea!!
i would copy that definately, but as Eagly92 already said, Finland isn't exactly the promised land of Halloween.. Maybe i have to come to UK and see the REAL Halloween :D
Reply
:iconpetebritney:
petebritney Featured By Owner Oct 10, 2010
haha aww good memories then :D and yes we love celebrating halloween , londonderry ( a town here ) is named for being one of the most celebrating places in europe of halloween ! ;)
Reply
:iconposesslove:
posesslove Featured By Owner Oct 8, 2010
I love halloween!! and u as a marshmallow totaally made my dayXD but i have no clue about my costume for this year. cant wait to see ur guys costumes for this year, though!!
Reply
:iconpetebritney:
petebritney Featured By Owner Oct 10, 2010
haha im so glad i could do such a small thing :)
Reply
:iconeagly92:
Eagly92 Featured By Owner Oct 7, 2010  Hobbyist Photographer
hahaha, thanks for the laughs x] you make a great marshmallow :'D
oh, and lucky me, I got to see your ass ;DDD

and about costume ideas.. we don't really do the whole halloween thing here so I'm not sure I'm gonna dress up at all.
Reply
:iconpetebritney:
petebritney Featured By Owner Oct 7, 2010
LOL welcome !
but what do you mean you dont celebrate halloween ? :O
Reply
:iconeagly92:
Eagly92 Featured By Owner Oct 8, 2010  Hobbyist Photographer
Halloween isn't that popular here in Finland. It's not part of our tradition. These days there are some parties and stuff like that you can go to on Halloween but most people don't celebrate it at all. We Finns are boring like that :'D
Reply
:iconincredibledictu:
incredibledictu Featured By Owner Oct 5, 2010
lol fun video. you showed your back. :lmao:

i don't have any idea about costume for this year. =(
Reply
:iconpetebritney:
petebritney Featured By Owner Oct 7, 2010
haha well perhaps im a tad too organized but i just love getting in the halloween spirit !
you still have plenty of time to think up a costume :D
Reply
:iconplayboibunisorceress:
PlayboibuniSorceress Featured By Owner Oct 4, 2010
;o Can't wait to hear about your costume this year, I remember the marshmallows, that was awesome xD
As for me...I have no costume, I sit around and watch little kiddies come to my house and I give them candy x3 that's my fun in halloween.
Reply
:iconpetebritney:
petebritney Featured By Owner Oct 7, 2010
haha i loved the marshmallows ! so funny you remember !
awww but thats cute - i loved the tradition of trick-or-treating a fun activity for kids that doesnt involve electricity or modern technology :)
Reply
:iconplayboibunisorceress:
PlayboibuniSorceress Featured By Owner Oct 7, 2010
definitely. it was always such fun when i was a kid, still great to watch, that's for sure!
can't wait to hear about your costume this year though =)
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconpetebritney: More from petebritney


More from DeviantArt



Details

Submitted on
October 4, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
516
Favourites
0
Comments
12