Shop Forum More Submit  Join Login
×
ok i dont really like thsi website anymore lolzor 
i wont be posting any art here anymore uwu probs moving 2 twitter
so uh if u want to stay in touch just add me on discord (please state who u are or ill be mad confused)
jae#3251 

thx for coming to my ted talk
UHuHUHHHHh does anyone have a character for sale /do customs/ adopts thts 300pts or below ??????????
IM SO dESPERATE FOR A NEW DESIGN/CHARACTER SKJDKSJ

im rlly picky tho :v( so dont fite me when i dont pick ur offer weeps
hey im going to do requests bc i feel
like my art skills are super dying

note: i'll only do this when im motivated 
enough, this is not first come first serve.

drop your character reference sheets below !!

will do:
- humans
- humanoids
- kemonomimis
- anthro
- feral

will not do:
- old people
- beards
- too much muscle
- mecha
- dragons/reptiles

form:

reference:
misc, stuff you want to add:


i will either do a full body, half, bust or headshot depending on my mood. 



stolen from blushest aAAaA

► name ➔ milk
► will you answer all questions truthfully ➔ yeET
► are you single ➔ yes
► are you happy ➔ not rlly
► are you bored ➔ probably
► are you sad ➔ kinda
► are you italian ➔ nop
► are you german ➔ nop
► are you asian ➔ yes
► are you angry ➔n0
► are you irish ➔ n o
► are you brazillian ➔ no
► are your parents still married ➔ yIS

TEN FACTS

► skin color ➔ br0wn 
► hair color ➔ blacc
► eye color ➔ br0w n
► birthday ➔ march 12
► mood ➔ m E h
► gender ➔ female
► Lefty or Righty ➔ leFT
► summer or winter ➔ winter !!! even tho it doesnt snow here lmaO
► morning or afternoon ➔ afternoon bc naps

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE

► do you believe in love at first sight ➔ eh
► who ended your last relationship ➔ never had one
► have you ever been hurt ➔ i mean everyone does so yeah
► have you ever broken someone's heart ➔ not aware idk
► are you afraid of commitment ➔ v e r y
► have you hugged someone within this week? ➔ yes i love hugging people
► have you ever had a secret admirer? ➔ nah im ugly as heck
► have you ever broken your own heart? ➔ what

TEN CHOICES

► love or lust ➔ love def
► lemonade or iced tea ➔ lemonade
► cats or dogs ➔ both sorry i dont make the rules
► a few best friends or many regular friends ➔ a few best friends
► television or internet ➔ internet
► pepsi or coke ➔ pepsi
► wild night out or romantic night in ➔ romantic
► day or night ➔ night
► IM or Phone ➔ ????????? IM ??/ monsta x ??

TEN HAVE YOU EVER

► been caught sneaking out ➔ no
► fallen off the stairs ➔ yes
► white water rafted ➔ the heck is that
► finished an entire jawbreaker ➔ yes 
► wanted something/someone so badly it hurt? ➔ day6 merch/seeing day6
► prank called a store ➔ no
► skipped school ➔ yeah
► wanted to disappear ➔ did u mean my daily mood

TEN PREFERENCES

► smile or eyes ➔ eyes
► light or dark hair ➔ dark
► fat or skinny ➔ depends
► shorter or Taller ? ➔ taller
► Intelligence or Attraction ➔ uhhh
► cheerleader or nerdy ➔ nerdy
► hook-up or relationship ➔ relationship
► funny and poor OR rich and serious ➔ or

LAST THINGS

► last Phone Call you dialed ➔ none
► last phone call you received ➔ my friend
► last person you hung out with ➔ myself
► last thing you ate ➔ chaofan
► last thing you drank ➔ iced tea
► last site you went to ➔ facebook
► last place you were ➔ chowking

RELATIONSHIPS

► are you in a committed relationship ➔ nah
► when was your last relationship ➔ never had one
► have you ever loved a guy/girl more than anything else in the world? ➔ oh u mean park jaehyung and day6 in general??? yeah

FAMILY

► do you and your family get along ➔ yes
► would you say you have a "messed up life"➔ no my life is boring
► have you ever ran away from home ➔ no
► have you ever gotten kicked out ➔ no
► if so, how long ➔ .

FRIENDS

► do you secretly hate one of your friends ➔ no i love my friends
► do you consider all of your friends good friends ➔ yes my babies
► who are/is your best friend(s) ➔ u know who yall are ily
► who knows everything about you ➔ my irl fren

BONUSES

► any phobias? ➔ trypophobia
► orientation? ➔ hetero
► do you have recurring dreams? ➔ no
► pet peeve? ➔ loud chewing
► people you've met in person or want to meet in person on deviantArt? ➔ yaLL KNOW WHO U R IM LOV U <333
lowkey want to make a discord server for memes and generally just hanging out and chatting but no one would probably wanna join hhdsbhsd
yeet
i wan earn points so i can get art
so ive decided to convert a side acc to an adoot acc ok hhhha

adopt acc
wonpiI