bored, need ideas :D

1 min read

Deviation Actions

Panhead4224's avatar
By Panhead4224
0 Favourites
18 Comments
4K Views
hey....ya so i have been bored lately and want to do some photo editing and creating ... something, and im all out of creativity, that stuff is hard to come by =/, taking requests *cough* begging :D lol...really if anyone wants anything, ask, please

leave comments with ideas if you have any :D
Published:
© 2009 - 2021 Panhead4224
Comments18
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Sweetnut's avatar
Hmm... make a photo collage... like take random squares of photos and put them in random order and fill up the page (long ways looks best) if ur looking for a theme try skys/ plants... :)
Panhead4224's avatar
nah...not a collage, i want to make something, or edit something...not a collection =/
Sweetnut's avatar
hmm.. then make monster for my newly in the making collection... :D all credit to u :)
Panhead4224's avatar
a monster? like your tutorial? O_o
Sweetnut's avatar
somewhat... or ur own invention b/c i already have that one in a frame with a warning sign if they open it they'll be eaten etc... :)
Panhead4224's avatar
lol.........hmmmm idk...ill have to come up with a monster to make or something...it would be a cute monster...cause ya...
Sweetnut's avatar
it can also be scarry too! :D
Panhead4224's avatar
nuuuu i fail at that
View all replies
Ferry-chan's avatar
umm..... (tries to think) well, my birthday was on monday, make something special as a pressy! ^/////^


(btw, im lvl 102 now HA!)
Panhead4224's avatar
LOL...i could make something....but see the thing is..idk WHAT to make =/ i need ideas.... :D (pleeeeeeeeaaaaasssse)
Ferry-chan's avatar
hmm.... something Rappelz-y!! lol
Panhead4224's avatar
GO ON YAHOO so i can TELL you why i quit
Ferry-chan's avatar
>.>
<.<
ringtaledcoon@yahoo.com
or
livingthelovestory@gmail.com
O.O
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In