What kind of my art do you want to see more of?
|27 votes
School work!
4%
Animations
11%
OCs (original characters)
30%
Fanart (Pokemon, etc.)
22%
Cartoon animals
7%
Realistic animals
11%
People (dies)
7%
Other (explain, please~!)
7%
29
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (28)
Luicy's avatar
Luicy|Student Digital Artist
animations pwease ! :3 you do them so good , i would love to see more :)
Reply  ·  
owlity's avatar
Okay, thanks for the input! :)
Reply  ·  
Luicy's avatar
Luicy|Student Digital Artist
:giggle:, welcomes
Reply  ·  
aruvaxkisame's avatar
Nyaa you should do more animations there awesome!
Reply  ·  
owlity's avatar
Thanks! I'm planning to do more of those anyway. xD
Reply  ·  
aruvaxkisame's avatar
Nyaa!!! AWESOME!
Reply  ·  
Cosmic-Angell's avatar
Cosmic-Angell|Student Digital Artist
Fanart! Like pokemon and other crap. :D
Reply  ·  
owlity's avatar
Whoo hoo! Pokemon. xD

I think I will draw more fanart (like Pokemon).
Reply  ·  
Cosmic-Angell's avatar
Cosmic-Angell|Student Digital Artist
Yay! :D
Reply  ·  
Ignitus1976's avatar
As much as I luv your stuff, I'd like 2 see how U do dragons.
Reply  ·  
owlity's avatar
I've drawn a couple of dragons in my gallery, not realistic, though. O.O;
Reply  ·  
HuskiePup's avatar
I love the stuff you do already.^^
Reply  ·  
owlity's avatar
Thank you, but I kind of need to branch out more. :XD:
Reply  ·  
HuskiePup's avatar
well how about drawing them free handed without a computer I don't think you've done that yet.
Reply  ·  
owlity's avatar
I have, lol. All of my traditional art is freehand (except for my design projects). xD
Reply  ·  
bertus-'s avatar
I see lots of your characters, but I'd really like to see you draw some sort of an environment :)
Reply  ·  
owlity's avatar
Like a background sort of thing?
>.>;

I need to practice on those more. :)
Reply  ·  
bertus-'s avatar
I was thinking more of some sort of fantasy land... like Kyutio's house or something! I'd like to know where your characters live :)
Reply  ·  
owlity's avatar
Ohhh, okay! Yeah, that would be awesome! She lives in Egypt, so she would most likely be near pyramids of something. Cool suggestion, though! I never thought of it like that. Thank you! :)
Reply  ·  
owlity's avatar
OHMYGAWD. xD

-dies-

I'm already drawing them in anatomy, I may have to post 'em up.
Reply  ·  
amongststars's avatar
lmao XD sweet
Reply  ·  
MetalBantam's avatar
I like seeing people's OCs personally, but really, just do what you feel like doing most of all :)
Reply  ·  
owlity's avatar
Oh, okay! Yeah, me too! I feel like they aren't recognized that often. Thanks for the input! ^^
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved