Shop Forum More Submit  Join Login
Anime in Real life... by Otogakure-Akatsuki Anime in Real life... by Otogakure-Akatsuki
Oh, something is definately wrong..... TT_TT
Me and one of my friends were playing tug-of-war, and i screamed "I'm doing this for Orochimaru!!" and she screamed "I'm doing this for Sasuke!!"
And thus this idea was born. ^_^

My Other Stamps:
Cutey: [link]
Don’t make me go Ninja:[link]
I love Yttrium: [link]
Otogakure Headband: [link]
Supporting Supportive Stamps: [link]
Wearing glasses…:[link]
Sushi: [link]
Amaterasu (japan stamp): [link]
The bigger they are… [link]
Itachi-kun! : [link]
Evil and Proud: [link]
Add a Comment:
 
:iconstar-eyez:
Star-Eyez Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
I always compare how relatable some anime parts are to my life xD
Reply
:iconflowerfanlicious:
FlowerFanlicious Featured By Owner Apr 13, 2014  Hobbyist Filmographer
lmao i'm guilty as charged for this
Reply
:iconninjaweretiger:
NINJAWERETIGER Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I have done that so many times XD (I do the with anime/manga and video games XD)
Reply
:iconotaku4242:
otaku4242 Featured By Owner Aug 20, 2013  Hobbyist Artist
guess this means im pretty fu**** up
Reply
:iconzereverefano:
Zereverefano Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
but what if it was an autobiographical anime???
Reply
:iconplush--bun:
plush--bun Featured By Owner Sep 26, 2016  Hobbyist General Artist
THOSE EXIST?!?!
Reply
:icondanoi:
Danoi Featured By Owner Apr 27, 2013
Late for the Party:

-I somehow relate my love woes with SCHOOL RUMBLE. :P
Reply
:iconmintthekitty:
MintTheKitty Featured By Owner Feb 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Englands in my back garden JDHJEIDKJDVMFJHNF FUCK MY MIND!!!!!!!!!!! ;u;
Reply
:iconlightfeathy555:
Lightfeathy555 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
AND WHEN THIS HAPPENS IN YOUR DREAM... WHAT HAPPENS????
Reply
:iconbladebrent:
Bladebrent Featured By Owner Aug 28, 2012
My brain is half focused on that actually. The other half is focused on making it a video game.
Reply
:iconmangaotakutb15:
MangaOtakuTB15 Featured By Owner Aug 2, 2012  Student General Artist
Isn't Entertainment in general made to get a reaction out of the audience? Just asking. O__O
Reply
:iconuahmarzuaaoatali:
UahMarzuaAoatali Featured By Owner Apr 23, 2012  Student General Artist
Meh, not as bad as relating everything to South Park and Rage Comics, but I do see what you mean XD
Reply
:iconteamshikaino:
TeamShikaIno Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist
Ain't that the truth lol XD
Reply
:iconcorgistump:
CorgiStump Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist General Artist
No! Then everything is right with your life! Your life is flipping paradise!
Reply
:iconkage1hisakata2girl:
Kage1Hisakata2Girl Featured By Owner Jan 29, 2012  Hobbyist Artist
oops...
Reply
:iconneko-desire:
neko-desire Featured By Owner Jan 15, 2012  Hobbyist Writer
Something was wrong with me a while back then...
Reply
:iconmonkeymae:
monkeymae Featured By Owner Dec 11, 2011
The story of my life...
Reply
:iconpicachu-dk:
Picachu-DK Featured By Owner Nov 29, 2011
yeah youre right TT_TT .... i did something like that tooxD
Reply
:iconbluebird236:
BlueBird236 Featured By Owner Nov 20, 2011  Student Traditional Artist
Uh...Crap...
Reply
:iconakatsukigirl597:
AkatsukiGirl597 Featured By Owner Oct 13, 2011  Hobbyist General Artist
ah its not a problem for me lolz i watch alot of naruto and hetalia
Reply
:iconpensive-brony:
Pensive-Brony Featured By Owner Sep 25, 2011  Hobbyist Writer
I'm a Death Note fan. I got this almost encyclopedia-like handbook about it the other day.

It said L is 5'8 and Light is also 5'8. I'm 5'8. I squealed. The rest of the day I went around thinking "I'm seeing the world at the same level as both L and Light!"

......is this a problem?o.o
Reply
:icondenandre:
DenAndre Featured By Owner Sep 24, 2011   Traditional Artist
I do it all the time.....
Reply
:iconxbluephantomx:
xbluephantomx Featured By Owner Sep 7, 2011  Student Digital Artist
ugh noo! all the hair stuff, the loosen-urself-wen-caught, the cooking bread and other c**p i learned from manga! without it, i'll b totally stupid!! ehhh
Reply
:iconoceanicpsychosis:
OceanicPsychosis Featured By Owner Aug 28, 2011
Guilty as charged... D:
Reply
:iconakamkm:
AKAMKM Featured By Owner Aug 23, 2011
I am guilty of this... D:

But, I do not see anything wrong with it. ^^; It is just a different way of expressing yourself. ^^ I sometimes feel uncomfortable by it though because it seems kind of silly. xD; But, I do not care. x3 I do it anyway... xD;;;
Reply
:iconharvestmonster:
harvestmonster Featured By Owner Aug 18, 2011  Student Digital Artist
At first no but now. Ugh, after watching OHSHC I started with the expressions. And now NARUTO, everything has to do with it. There isn't anything I can't find an anime/manga reference for.
Reply
:iconpostmadness:
postMadness Featured By Owner Jul 26, 2011
But it makes the world sooo sparklyyyy... SPAARKLYYY
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Aug 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Heeehe
Reply
:iconyumi9989-9989:
yumi9989-9989 Featured By Owner Jun 23, 2011
I reference EVERYTHING to Either Kuroshitsuji,Htaia,or Naruto :hysterical:
Reply
:iconsilvertitan93:
silvertitan93 Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist Writer
So true! lol
Reply
:iconkaspiian:
Kaspiian Featured By Owner Apr 22, 2011  Hobbyist General Artist
i do this...SO much...xD;;;
Reply
:iconlegendofzeldagirl:
LegendofZeldaGirl Featured By Owner Apr 12, 2011  Student Digital Artist
All for anime and manga ^^
Reply
:iconamayahuchiha:
AmayahUchiha Featured By Owner Apr 11, 2011
I always relate everything to Naruto. Even homework.
"MATH! :iconnoesplz: Ok.. this is hard math.. but it's like the first part of the chunin exams without the cheating. The big test. I can do this.. YEAH IM SASUKE! THIS IS EASY 8D"
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Apr 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
Lolz x3
Reply
:iconamayahuchiha:
AmayahUchiha Featured By Owner Apr 19, 2011
XD
Reply
:icondarkwolf244:
darkwolf244 Featured By Owner Mar 12, 2011
me too TT_TT
should we see a doctor or something?
Reply
:iconthedayissaved:
TheDayIsSaved Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Haha! I totally do this with my friend!
Reply
:iconclairissazeniarosele:
clairissazeniarosele Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist Traditional Artist
:XD: I swear my life is almost just like a character's, though!
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
Zomgg me too ^.^
Reply
:iconclairissazeniarosele:
clairissazeniarosele Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
:XD: Which one?
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
Gah, a stupid shoujo manga!! My life is like shojooo :D
Reply
:iconclairissazeniarosele:
clairissazeniarosele Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:XD:
Reply
:iconbluetopaz72:
BlueTopaz72 Featured By Owner Dec 11, 2010
Yeah, sometimes i wanna be strong like those other strong anime girls! XD lol
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lolz
Reply
:iconbluetopaz72:
BlueTopaz72 Featured By Owner Dec 19, 2010
:)
Reply
:iconblaze52:
Blaze52 Featured By Owner Jul 3, 2010
I USE EVERY FACE THEY USE IN ANIME! I'M ADDICTED MAN!
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Jul 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
I know i always do sweatdrop at awkward times XD
Reply
:iconblaze52:
Blaze52 Featured By Owner Jul 9, 2010
lol yes
Reply
:iconch3rryb3rry101:
ch3rryb3rry101 Featured By Owner Jun 1, 2010  Student General Artist
Yep thats me ill rather refer it from Naruto or Atla... its pretty sad
Reply
:iconotogakure-akatsuki:
Otogakure-Akatsuki Featured By Owner Jun 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
Yeah i do "Fake anime tears" sometimes by running my fingers below my eyes :O
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 29, 2009
Image Size
22.5 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb

Stats

Views
5,000 (1 today)
Favourites
403 (who?)
Comments
62
Downloads
62