Orangeplum's avatar
SP: Eww
By Orangeplum   |   Watch
489 64 17K (1 Today)
Published: January 8, 2010
© 2010 - 2019 Orangeplum
You know you have a true friend when you can vomit on them and they're still cool with it.

This is what my sick day produces :O

Wendy, Stan, Kyle (c) Matt/Trey

Do not use without my permission

Also if you don't watch South Park or you haven't seen that much of it Stan gets major butterflies around Wendy so much so that he usually ends up throwing up when talking to her. It's gross but a running gag. It's not just random that I had him vomit lol >_<
Image size
400x2000px 797.56 KB
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (64)
princessgoku's avatar
Poor Kyle XD
Reply  ·  
ric122's avatar
Read and tell me what you think of this story, ric122.deviantart.com/art/Trou…
Reply  ·  
1997DeviantIvan's avatar
Kyle: GROSS! What the fuck, Stan?!
Stan: I'm so sorry, Kyle! Well, at least I didn't barf on Wendy.
Reply  ·  
Fironhammer's avatar
Wendy got some learning done.
Reply  ·  
BlueMew919's avatar
BlueMew919|Hobbyist Traditional Artist
Omfg! This is so hilarious! :rofl: I could totally imagine this happening on the show too where Wendy has enough of getting barfed on. Lol. Poor Kyle. XD
Reply  ·  
Icediamond600's avatar
Love this. This is something Wendy would do in order to keep Stan from vomiting on her again. Poor Kyle gets the full force of Stan's vomit.
Reply  ·  
perfectionloop's avatar
what was kyle doing there in the first place?
Reply  ·  
SnowstormDrawz64's avatar
SnowstormDrawz64|Hobbyist General Artist
Being awesome. Lol maybe he just walked by and BLEEEEEEEEEEGH
Reply  ·  
perfectionloop's avatar
But hey, things like that make Kyle Stan's "Turk". And JD was not gay for Turk.
Reply  ·  
rose654321's avatar
rose654321|Student Artist
this is what cartmen would say
"haha you got barfed on you jewbagle"!!
Reply  ·  
BreeLynne's avatar
XD awwww poor Kyle. He is the best friend ever hahaha
Reply  ·  
wickedawesome44's avatar
wickedawesome44|Hobbyist Traditional Artist
HE JUST FIRED HIS LAZAAAHH!
lol, good job, this made me laugh :D
Reply  ·  
Yuew123's avatar
poor kyle xD
Reply  ·  
SuperMario29488's avatar
:lmao: Awesome, dude!
Reply  ·  
Ceirrin's avatar
It seems you just can't have Stendy without Kyle being in their somewhere. ^_^
Reply  ·  
artest9's avatar
what about you "please, dont worry about me" fanfic? its been a looooooooooooooooooooooong time since you uploaded it, and i wanna know what does kyle have!!! -whine-
Reply  ·  
Orangeplum's avatar
Oh, yeah. Right. That's still on there, isn't it? lol No, just kidding. I do remember that that's still up, and I do plan to update it. I just don't know when.. Sorry. I know waiting sucks balls
Reply  ·  
artest9's avatar
well please hurry!
your writing is so good and the story is so interesting. come on...
Reply  ·  
SamBlackSide's avatar
SamBlackSide|Hobbyist Digital Artist
thats so nice of stan to puke on kyle.not.
nice move wendy.
Reply  ·  
sk8rgirl714's avatar
AHHH!!! I LOVE IT!!!
Reply  ·  
suzukibear's avatar
haha lol , poor guy
kyle is a really good friend xDD , aww wendy is so cute<3
ill going to vomit xD
lol sorry my english sucks
Reply  ·  
Orangeplum's avatar
No problem. I understood what you were trying to say. :) Thank you very much :glomp:
Reply  ·  
Justin26sasunaru's avatar
Poor Kyle... XD
Reply  ·  
maymisty's avatar
lol smart move wendy smart move >o<
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved